کد خبر: ۱۰۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶

ثبت نام ۲۷۶ کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در زرین دشت

با پایان یافتن زمان ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی در زرین دشت شمار داوطلبان ثبت نامی به ۲۷۶ نفر رسید .

به گزارش شیرازه، فرماندار زرین دشت از ثبت نام ۸۰ نفر در شهرهای حاجی آباد ، دبیران ، شهرپیر و ۱۹۷ نفر در روستاهای بخش مرکزی و ایزدخواست این شهرستان خبر داد وگفت: از میان داوطلبان چهار نفر خانم و ۲۷۲ نفر آقایان هستند.

حمید یزدان پناه میزان مشارکت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی را به ازای هر کرسی در شهرها ببش از پنج نفر و در روستاها بیش از دو نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به استقبال کاندیداها در تمام ۳۰ حوزه انتخابیه شهری، روستایی و عشایری زرین دشت، هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی از آمادگی هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخاباتی سالم در ۲۹ اردیبهشت خبر داد و بر رعایت اصل بی طرفی عوامل اجرایی و مسئولان محلی تاکید کرد.

یزدان پناه به ممنوعیت استفاده از امکانات اداری، له یا علیه کاندیداها اشاره و تصریح کرد: با مدیران متخلف به شدید تریج وجه ممکن برخورد خواهد شد.

رئیس هیئت اجرایی زرین دشت همچنین به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها توصیه کرد: پس از تایید صلاحیت و ورود به مرحله تبلیغات، ضمن پرهیز از بد اخلاقی انتخاباتی و تخریب سایر کاندیداها، توانمندی ها و معیارهای مثبت خود را تبلیغ کنند.

یزدان پناه همچنین با تاکید بر رعایت امانت داری و صیانت از آرای مردم از سوی تمامی دست اندر کاران انتخابات ، مشارکت حداکثری مردم و انتخاب افراد شایسته و توانمند، بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی را خواستار شد.

منبع: زرنوشت

نظرات بینندگان