کد خبر: ۴۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۲

نظر استاندار فارس درباره گزارش 100 روزه رئیس جمهور

گزارش ارايه شده از سوي رياست محترم جمهور، در بيان عملكرد 100 روزه دولت، زمينه‌ساز ايجاد اميدواري در مردم بود.
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، دكترسيدمحمد احمدي در جلسه بررسي بودجه دستگاه‌هاي اجرايي استان فارس، گفت: با توجه به توافق هسته‌اي انجام شده، تحريم جديد بر عليه ايران اعمال نمي‌شود و اميدوار به رفع همه تحريم‌ها هستيم.

وي با تصريح اينكه با اتكا به توان داخلي مي‌توان زمينه‌ساز شكوفايي كشور بود، خواستار فعاليت اميدوارانه در دستگاه‌هاي اجرايي استان شد و خاطر نشان كرد: دولت با تدبير در حال برنامه ريزي براي كشور است و ما به عنوان بازوان و اجزاي دولت بايد با صلابت مسائل مختلف را پيگيري كنيم.

احمدي با تاكيد بر اين كه مديران اجرايي استان بايد براي تخصيص اعتبارات مناسب به طرح هاي داراي مجور كميسيون 215 ، تلاش گسترده اي داشته باشند، افزود: فارس به تنهايي بار چندين استان را در حوزه هاي گوناگون به ويژه در زمينه هاي خدماتي بر دوش مي كشد و مديران عالي دستگاه ها بايد با توجه خاص به اين مسئله، اعتبارات را توزيع كنند.

استاندار فارس با بيان اين كه فارس در زمينه راه و بهداشت و درمان داراي وضعيت مناسبي است، گفت: عرصه بهداشت و درمان فارس مثال زدني است و در كشور پيشرو محسوب مي شود.

احمدي با تاكيد بر اين كه گردشگري به ويژه در زمينه خدمات درماني، در استان فارس داراي موقعيت و ظرفيت هاي ويژه اي است، اظهار داشت: تلاش مي كنيم با ارتباطات بين المللي و جلب مشاركت سرمايه گذاران، وضعيت توريسم در فارس را بهبود ببخشيم.

استاندار فارس همچنين خواستار تعامل گسترده مديران اجرايي با نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي براي جلب بودجه هاي طرح هاي داراي مجوز كميسيون 215 شد.


نظرات بینندگان