کد خبر: ۸۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در فراشبند انتخاب شدند + اسامی

فرماندار شهرستان فراشبند از انتخاب ۱۳ نفر به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار، فرمانداری فراشبند از برگزاری جلسه انتخاب هیات اجرایی انتخابات خبر داد و بیان داشت: محسن پورزارعی فرماندار فراشبند در خلال جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه ۱3 نفر اعضای هیئت اجرایی، با رای منتخبان معتمدان محلی این شهرستان برگزیده شده اند، ابراز داشت: بر اساس رای ۳۰ تن از حضار در این نشست، چهره هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات خبرگان شهرستان مشخص شد.

 وی افزود: حبیب اله عوض پور، کاووس همتی، جابر پورزارعی، عبدالحمید ذوالفقارلو کوهی، تیمور منصوری، صادق فروغی، اسماعیل اسفندیاری و محمد امین غلامی نژاد به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات انتخاب شدند.

 فرماندار فراشبند همچنین با بیان اینکه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه جاری، ضمام امور اجرایی را به دست خواهند داشت، گفت: برگزاری و نظارت بر حسن انجام انتخابات در ایران برعهده مردم است که این مهم نمود بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 پورزارعی با اشاره به تعیین افراد هیئت اجرایی انتخابات توسط خود مردم و از بین معتمدان محلی، بیان داشت: اعضای ثابت و علی البدل هیئت اجرای انتخابات توسط مردم و از بین خود آنها انتخاب می شوند تا روند برگزاری انتخابات توسط مردم به صورت مستقیم به منصه ظهور گذاشته شود.

 وی ادامه داد: با وجود تبلیغات دشمنان انقلاب اسلامی، در تمام انتخاباتی که درکشور برگزار شده شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم و قطعا هفتم اسفند ماه سال جاری نیز شاهد انتخاباتی باشکوه‌ خواهیم بود.

 فرماندار شهرستان فراشبند انتخاب خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را امتیاز بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی درایجاد مردم سالاری دینی دانست و گفت: مردم با رای مستقیم خود اعضای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را با آزادی کامل انتخاب می کنند که این اوج مردم سالاری در کشور ایران اسلامی است.

 پورزارعی تاکید کرد: همه نهادهای اداری و اجرایی شهرستان فراشبند آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و فراهم آوردن شرایط برای حضور حداکثری مردم متدین و خداجوی این شهرستان هستند لذا این اطمینان را می دهیم که در روز هفتم اسفندماه شاهد برگزاری انتخاباتی ویژه با حضور گسترده مردم خواهیم بود.

هیات اجرایی انتخابات فراشبند


سالاد

نظرات بینندگان