کد خبر: ۱۰۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
مدیرکل اسبق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

معلمان نگران فراموش شدن «تخلفات ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان» هستند

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ابراز نگرانی از اینکه تخلفات ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان به فراموشی سپرده شود، گفت: فرهنگیان از رئیس‌جمهور به خاطر تعابیری که در مورد این صندوق بیان کرده، گلایه‌مند هستند.

به گزارش شیرازه، فیروز رضایی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص «عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان»، اظهار داشت: تعداد زیادی از معلمان به شدت نگران هستند که داستان صندوق ذخیره فرهنگیان به فراموشی سپرده شده و دچار مرور زمان شود.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از فرهنگیان از رئیس‌جمهور به خاطر تعابیری که در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرده و فساد را به خوب و بد تقسیم کرد، بسیار گلایه‌مند هستند چرا که انتظار داشتند رئیس‌جمهور نسبت به این قضیه برخورد جدی داشته باشد.

رضایی یادآور شد: اکثریت فرهنگیان به جد خواستار برخورد با متخلفان هستند و انتظار دارند که حق و حقوق آنها در صندوق ذخیره فرهنگیان از بین نرفته و گرفتار فراموشی و نسیان نشود.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص «اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»،  تصریح کرد: تغییر و تحول در نظام آموزشی داستان روشنی است؛ سند تحول بنیادینی داریم که سرفصل و راهبردهای آن روشن است بنابراین چیزی نیست که هر کس از راه رسید، بخواهد آن را درست کند.

وی متذکر شد: سند تحول بنیادین مراحل تصویب خود را گذرانده‌ است؛ بنابراین وزارت آموزش و پرورش و دولت موظف هستند مقدمات اجرایی این سند را گام به گام و متناسب با شرایط، فراهم کنند و این سند در عمل، اجرایی شود.

رضایی تأکید کرد: اگر کاستی‌هایی در میدان اجرا و عمل در سند دیده شده است می‌توان آنها را رفع کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات بینندگان