کد خبر: ۱۰۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶

دومین نشست عیدانه طلاب منطقه جنوب فارس در لامرد

نشست های عیدانه طلاب هر ساله در ایام نوروز با حضور جمع کثیری از روحانیون منطقه با اهداف فرهنگی در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی و آسیب شناسی فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگ دینی منطقه برگزار می گردد.

به گزارش شیرازه، نشست های عیدانه طلاب هر ساله در ایام نوروز با حضور جمع کثیری از روحانیون منطقه با اهداف فرهنگی در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی و آسیب شناسی فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگ دینی منطقه برگزار می گردد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد آزاد دبیر نشست عیدانه طلاب منطقه جنوب فارس در گفتگو با لامرود در توضیحاتی پیرامون برگزاری  نشست عیدانه روحانیون و طلاب منطقه اظهار داشت: نشست های عیدانه طلاب هر ساله در ایام نوروز با حضور جمع کثیری از روحانیون منطقه با اهداف فرهنگی در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی و آسیب شناسی فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگ دینی منطقه برگزار می گردد.

آزاد افزود: در همین راستا نیز دومین نشست عیدانه روحانیون و طلاب منطقه جنوب استان فارس با حضور ائمه محترم جمعه و جماعات،طلاب وروحانیون منطقه در موضوع حوزه انقلابی و نقش بسیار حیاتی آن در ایجاد و حفظ یک جامعه انقلابی ان شاءالله در لامرد برگزار می گردد.

دبیر نشست عیدانه طلاب جنوب فارس خاطر نشان کرد: این نشست ها زمینه مناسبی جهت هم اندیشی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه های معظم له در تقویت جبهه انقلابی است.

حجت الاسلام محمد جواد آزاد تصریح کرد: با توجه به این مهم واینکه در سال گذشته نیز رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف بامردم و مسؤولین وقبل ازهمه دردیدار با طلاب و روحانیون حوزه علمیه تأکید فراوانی بر لزوم صیانت از انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن و انقلابی گری بودن ‌داشته‌اند بر آن شدیم تا با برگزاری این نشست در این ایام مبارک که به نام انقلابی تاریخ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وآغاز بهار دلنشین طبیعت است علاوه بر ایجاد فضای انس وهمدلی و وحدت گامی مبارک در راستای فرمایشات امام خامنه ای برداریم.

منبع: لامرود
برچسب ها: لامرد ، طلاب ، فارس ، نشست ، عیدانه
نظرات بینندگان