کد خبر: ۱۱۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶

خواب آلودگی راننده و انحراف به چپ کامیون در محور شیراز - مرودشت حادثه‌ساز شد/ دو کشته و 6 مصدوم بر اثر سانحه تصادف

رئیس مرکز اورژانس فارس گفت: امروز یکشنبه، هفتم آبان ماه در جاده مرودشت شیراز سه دستگاه خودرو ایسوزو، پژو و پراید باهم برخورد کرده و این تصادف دو کشته و 6 مصدوم برجای گذاشته است.
خواب آلودگی راننده و انحراف به چپ کامیون در محور شیراز - مرودشت حادثه‌ساز شد/ دو کشته و 6 مصدوم بر اثر سانحه تصادف
به گزارش شیرازه، شبکه ها و رسانه های معاند جمهوری اسلامی که سالها است به طرز مضحکی سعی دارند که هر اتفاقی را به نفع سیاست های پلشت خود مصادره کنند، ساعتی پیش مدعی شدند تصادفی که صبح امروز در محور مرودشت - شیراز رخ داده به علت ایست و بازرسی پلیس بوده است! 

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه علت حادثه را خواب‌آلودگی راننده کامیون «ایسوزو» عنوان و تصریح کرد: در 5 کیلومتری ورود به مرودشت راننده کامیون به علت خواب‌آلودگی به سمت چپ جاده منحرف شده و با گاردریل و دو خودرو دیگر برخورد می‌کند.

رئیس مرکز اورژانس فارس نیز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، گفت: امروز یکشنبه، هفتم آبان ماه ساعت 7 و 17 دقیقه صبح در جاده مرودشت شیراز سه دستگاه خودرو ایسوزو، پژو و پراید باهم برخورد کرده و این تصادف دو کشته و 6 مصدوم برجای گذاشته است.

دکتر محمدرضا عالی‌منش اظهار کرد: 4 نفر از مصدومین حادثه توسط سه آمبولانس مرکز اورژانس مرودشت و دو نفر نیز توسط یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس شیراز به بیمارستان مرودشت منتقل شدند.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس ، تصادف
نظرات بینندگان