کد خبر: ۱۴۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد؛

اجرای رژه‌خودرویی در شیراز به مناسبت روز ارتش/ ۵۴۴ واحد مسکونی افتتاح می‌شود

امیر ابوالقاسم رضایی گفت: ۱۴۴ واحد منزل سازمانی ارتش در شیراز و ۴۰۰ واحد مسکونی که توسط تعاونی مسکن احداث شده است در سوم اردیبهشت ماه همزمان با هفته ارتش افتتاح خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد در نشستی با خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش و نیروی یادگاری است که امام راحل به فرزندان خودشان در ارتش هدیه کردند و پیام تاریخی را مبنی بر حفظ ارتش صادر کردند. 

وی افزود: امام خمینی(ره) در دستور بعدی خودشان به ارتش امر کردند که رژه ای با تمام تجهیزات برای مردم اقتدار را نمایش دهند و مردم هم با حضور خودشان از رژه ارتشیان حمایت کنند. 

امیر رضایی با بیان اینکه ارتش به این ندای امام خمینی(ره) از روزهای اولیه انقلاب پاسخ مثبت داد و تاکنون به عهد خود وفادار مانده است، اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی در همه عرصه ها نظیر دفاع مقدس، دفاع از مرزهای کشور و... نقش آفرینی کرده است و در عرصه مقابله و مبارزه با ویروس کرونا ارتش با تمام توان پای کار آمد و در بخش‌هایی مختلف کمک کرد. 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد با اشاره به همکاری ارتش و وزارت بهداشت در مقابله با کرونا اضافه کرد: با دستور فرماندهی محترم کل ارتش در حال حاضر، ارتشیان سرباز بهداشت هستند در اولین اقدام نقاهت خانه بیماران کرونایی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز احداث شد که اکنون تبدیل به بیمارستان پشتیبانی نیروهای مسلح شده است. 

وی با تشریح برنامه‌های روز ارتش در استان فارس گفت: از ۲۱ فروردین ماه برنامه‌های به مناسبت روز ارتش شروع شد و تا سوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

امیر رضایی تصریح کرد: در روز ۲۹ فروردین با توجه به شرایط موجود و عدم تجمع حضوری افراد، رژه خودرویی برگزار می‌شود لذا به دلیل اینکه ترافیک در خیابان های شهر ایجاد نگردد، رژه در یکی از پادگان های شیراز با حضور یگان های نمونه نیروی زمینی، پدافند هوایی، هوایی و... برگزار می شود. 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد یکی از برنامه‌های این ستاد را دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مجازی دانست و اظهار داشت: محفل قرآنی در فضای مجازی توسط بخش عقیدتی سیاسی، «مسابقه سپهبد های اخلاص» جهت کارکنان پایور و وظیفه و برگزاری کلاس های قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی از دیگر برنامه های هفته ارتش در استان فارس است.

امیر رضایی بابیان اینکه تاریخچه و داستان جانفشانی‌های ارتش در فضای مجازی منتشر خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور رزم‌نوازان در بیمارستان های کرونایی شهر شیراز و اهدای گل توسط مسئولین به بیماران و کادر درمان طی هفته ارتش صورت خواهد پذیرفت. 

وی با اشاره به اینکه رونمایی از دست آوردهای دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این هفته مورد تاکید است، ادامه داد: ایستگاه‌های تب سنجی و امدادی در سطح استان فارس با توجه به موج چهارکرونا برپا می شود و رژه نمادین پهپادهای نظامی در راستای نمایش قدرت ارتش در سطح کشور انجام خواهد شد. 

وی از افتتاح واحدخانه سازمانی ارتش در شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۴۴ واحد منزل سازمانی ارتش در شیراز و ۴۰۰ واحد مسکونی که توسط تعاونی مسکن احداث شده، در سوم اردیبهشت ماه همزمان با هفته ارتش افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ح/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، امیرارتش
نظرات بینندگان