کد خبر: ۱۴۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

زبانه‌های آتش در دل کوه‌های لارستان فرو نشست

آتش‌سوزی در کوه های روستای خرده دره بخش جویم شهرستان لارستان با همكاري نیروهای داوطلب بسیج ، مردم محلی ، همیاران طبیعت و نیروی انتظامی بطور كامل مهار شد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، آتش‌سوزی در کوه های روستای خرده دره بخش جویم شهرستان لارستان با تلاش بی وقفه نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و با همكاري بخشداري، نیروهای داوطلب بسیج، مردم محلی، همیاران طبیعت و نیروی انتظامی بطور كامل مهار شد.

مسعود لادنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارشات مردمی و همیاران طبیعت از وقوع حریق در کوه های روستای خرده دره بخش جویم لارستان بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی لارستان به منطقه اعزام و پس از دو روز تلاش بی وقفه درنهایت با همکاری گسترده نیروهای امدادی و اعضای هنگ امداد این حریق بطور كامل مهار گردید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با اشاره به اینکه بسیج امکانات و نیروها برای اطفای حریق از همان ساعات اولیه اعلام آتش‌سوزی آغاز شد افزود: طبق گزارشات مردمی و همیاران طبیعت علت وقوع این آتش سوزی برخورد صاعقه با کوه بوده است.

لادنی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم و دوستداران طبیعت منطقه در این عملیات از گردشگران و محافظان طبیعت خواست در راستای حفاظت از مناطق جنگلی بویژه زیستگاه گونه های نادر بیش از پیش تلاش کرده تا این گونه های ارزشمند حفظ و از نابودی در امان بمانند.

وی اضافه کرد: شماره تلفن های 139 و 1504 یگان امداد جنگل و مرتع آماده دریافت اطلاعات مردمی و همكاری آنان در خصوص گزارش آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی است.

انتهای پیام/ع/ر
برچسب ها: لارستان ، حریق ، شیرازه
نظرات بینندگان