کد خبر: ۱۴۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

بازگشت مجتمع گلخانه مومن آباد به چرخه تولید

مجتمع گلخانه مومن آباد واقع در شهرستان سروستان با اعطای تسهیلات حمایتی تولید به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال فعال و به چرخه تولید بازگشت.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به تلاش برای بازگشت واحد‌های تولیدی راکد به چرخه تولید، گفت: یکی از اهداف ما بازگرداندن واحد‌های تولیدی راکد به چرخه تولید با استفاده از همه ساز و کار‌های موجود است.

خادم حمزه افزود: مجتمع گلخانه مومن آباد واقع در شهرستان سروستان با اعطای تسهیلات حمایتی تولید به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال فعال و به چرخه تولید بازگشت.

وی با تاکید بر اینکه در این واحد تولیدی ۱۰۰ نفر مشغول به‌کار بودند و به دلیل عدم سرمایه در گردش تعطیل شده بود، افزود: با راه اندازی مجدد این گلخانه، نیروی کار آن دوباره مشغول به کار شدند.

خادم حمزه همچنین عنوان کرد: عمده مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در گذشته کمبود سرمایه در گردش بود که با توجه به افزایش نرخ تورم به وجود آمده بود. اما با هدایت مدبرانه استاندار محترم و با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و تلاش دستگاه‌های اجرایی متولی و بانک‌ها این واحد‌های تولیدی یکی پس از دیگری به چرخه تولید خود باز می‌گردند.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان