کد خبر: ۱۴۶۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

پوست خربزه دولت آقای روحانی زیر پای دولت بعد

وزارت جهاد کشاورزی در حالی نزدیک به تحویل مسئولیت به دولت بعدی است که وضعیت ذخایر نهاده‌های دامی وخیم است و میزان واردات نهاده‌های دامی در سال جاری نیز ۵۳درصد کاهش داشته است.
به گزارش سرویس رصد اقتصادی شیرازه، وزارت جهاد کشاورزی در حالی نزدیک به تحویل مسئولیت به دولت بعدی است که وضعیت ذخایر نهاده‌های دامی وخیم است و میزان واردات نهاده‌های دامی در سال جاری نیز ۵۳درصد کاهش داشته است.

این درحالیست که  حدود ۲ تا ۳ ماه از عمر دولت مستقر بیشتر باقی نیست و در واقع این مشکلات عملاً بر سر دولت بعدی آوار می‌شود و به‌اصطلاح فعالین بخش کشاورزی برای دولت بعدی زمین سوخته‌ای بیش باقی نمی‌ماند.

لازم است دستگاه‌های بالادستی و ناظر بر وزارت جهاد کشاورزی مانند مجلس به‌سرعت وارد عمل شوند و جلوی اهمال دولت را در این زمینه بگیرند تا در ماه‌های آینده با بحران‌های جدی‌تر برای تأمین امنیت غذایی مردم مواجه نباشیم.

انتهای پیام/ش/ر
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
فقط مسئله نهاده های دامی نبست
یکی از مهمترین چالش های دولت آینده افزایش حقوق باز نشسته ها است و الان هم که گفته می شود این افزایش می خواهد دائمی و همسان با شاغلین باشد
در امریکا بازنشسته تا شش ماه حقوق شاغل می گیرد و بعد از آن حقوقش نصف می شود در اکثر کشورها هم کم و بیش همین طور است
دولت شریف امامی چند ماه قبل از پیروزی انقلاب حقوق کارمندان را دو برابر کرد و این کار پایه های تورم در دولت های بعد انقلاب بود
از طرفی پرداخت حقوق همتراز شاغل باعث ترغیب کارمندان به باز نشستگی می شود
تجربه سالهای اخیر هم می گوید. در چنین مواقعی توانمند ها می روند و بدرد نخورها می مانند