کد خبر: ۱۴۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
فرماندار فیروزآباد:

باید زمینه حضور سرمایه گذاران در فیروز آباد فراهم شود

آرگیو گفت: باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم باشد تا سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری کنند و مبنا و محور توسعه فیروزآباد در حوزه گردشگری، طبیعت زیبا و مجموعه جهانی باستانی ساسانیان و صنایع دستی بوده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حسین آرگیو فرماندار فیروزآباد در نشست جذب سرمایه گذار گردشگری در فیروزآباد گفت: باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم باشد تا سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری کنند.

وی بیان کرد: مبنا و محور توسعه فیروزآباد در حوزه گردشگری، طبیعت زیبا و مجموعه جهانی باستانی ساسانیان و صنایع دستی بوده که  هرچند در این بخش‌ها گام‌هایی برداشته شده اما این اقدامات با توجه به ظرفیت بالا و بی نظیر، ناکافی است.

به گفته آرگیو، مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هر سطح و حوزه موظف به همکاری و رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران هستند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

فرماندار فیروزآباد، ادامه داد: گردشگری از پررونق‌ترین صنایع جهان است که بسیاری از کشورها به تاثیر اساسی این صنعت در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی پی برده‌اند و در این راستا تلاش و فعالیت می‌کنند.

وی، افزود: شهرستان فیروز آباد با جاذبه‌های گردشگری از جمله آتشکده، قلعه دختر، مجموعه شهر گور، دالان بهشت، چهل چشمه، تنگ هایقر، سد تنگاب و شهر میمند  از جمله شهرستان‌های گردشگر پذیر در ایران است.

این مقام مسئول با بیان اینکه احیا و بهره وری فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری باید در اولویت اداره میراث فرهنگی و گردشگری باشد، اظهار داشت: اجرای طرح‌های بوم گردی در بخش‌های مرکزی و میمند تاثیرگذار  است.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان