کد خبر: ۱۴۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با «شیرازه»:

بصیرت و زمان شناسی از ویژگی‌های ملت ایران است/ فعالیت رسانه فارسی زبان صهیونیستی برای کم رنگ کردن انتخابات

حجت الاسلام و المسلمین رضایی گفت: اردوگاه دشمن می‌گوید انتخابات بی اثر است اما از یک سو هشتگهای ما رای نمیدهیم راه انداخته است لذا رسانه های فارسی زبان وهابی صهیونیستی امپریالیسمی همه امکاناتشان را بسیج کرده اند تا حضور در انتخابات را کم رنگ کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری شیرازه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی که به رهبری امام عزیزمان در بهمن سال۵۷ به ثمر رسید با آن اعتقاد بنیادی که ایشان به رای مردم و مردم سالاری دینی داشتند در اولین اقدام جمهوری اسلامی را به رفراندم گذاشتند لذا نود و هشت درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند.

وی افزود: امام به آرا مردم معتقد بود و تاکید داشتند میزان رای و انتخاب مردم است آنقدر موضوع انتخابات برای امام مهم بود که فرمودند وصیت من به ملت شریف این است که در تمام انتخابات در صحنه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با بیان اینکه دشمانان ما همواره دنبال کم رنگ کردن انتخابات و حضور حداقلی پای صندوق‌های رای است، اظهار داشت: تجربه نشان داد که هر زمان اردوگاه دشمن نهی بر موضوعی کردند ملت ما مشتاق‌تر و مستحکم‌تر آن موضوع را انجام دادند و بالعکس هر زمان امر به انجام کاری شدند مردم بصیر ما از بی میلی از کنار آن گذشتند این یعنی دشمن شناسی یعنی بصیرت بالا همان چیزی که مقام معظم رهبری فرمودند زمان شناسی و به لحظه عمل کردن از امتیازات مردم عزیز ما است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: اردوگاه دشمن از یک سو می‌گوید انتخابات بی اثر است از یک سو هشتک‌های ما رای نمیدهیم راه انداخته اند، رسانه های فارسی زبان وهابی صهیونیستی امپریالیسمی همه امکاناتشان را بسیج کرده اند تا حضور در انتخابات را کم رنگ کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر این موضوع که مردم ما خوب می‌دانند که دشمن می‌خواهد عقبه مردمی را از نظام بگیرند تا تهدیدهای خودشان را در موضوعات مختلف جدی تر کنند، خاطرنشان کرد: انشاالله ملت عزیز ما در۲۸ خرداد با حضور هوشمندانه خود پای صندوق‌های رای و با مشارکت بالا خواب دشمن را آشفته و موجب یاس و ناامیدی آنان خواهند شد.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان