کد خبر: ۱۵۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰
امام جمعه مرودشت:

مردم نقش مهمی در خنثی سازی حمله سایبری دشمن داشتند

آقایی با اشاره به موضوع هک شدن سامانه شرکت پخش فراورده های نفتی وپمپ بنزین ها توسط دشمنان گفت: در این حمله سایبری ، مردم نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمان داشتند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود،خدمت به خانواده وکمک به همسر وفرزندان در کارهای منزل را یکی از غالب های شخصیت انسان در خانواده قلمداد نمود.

آقایی در ادامه به موضوع هک شدن سامانه شرکت پخش فراورده های نفتی و پمپ بنزین ها توسط دشمنان اشاره نمود و افزود:  در حمله سایبری اخیر به جایگاه های سوخت، مردم نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان داشتند.

وی تصریح کرد: فرمانده جنگ نامتقارن یا همان پدافند غیرعامل از مدت ها قبل پیش بینی خلاء موجود در سامانه فوق را جهت هک شدن تذکر داده بود، ولی متاسفانه تعدادی از مسئولان ذیربط بطور جد در این زمینه عمل نکرده بودند. 

خطیب جمعه مرودشت در ادامه گفت : آنگونه که دشمنان ترسیم نموده بودند،موضوع هک شدن سامانه پخش فراورده های نفتی دنباله همان جو اغتشاشات ناشی از آبان 98 بوده است که قرار شده بود در سال 1400با رخداد این موضوع،مردم را به خیابان ها کشانده وروبروی نظام قرار دهندولی غافل از آنکه هشداری مردم توطئه دشمنان را در این زمینه خنثی نمود

آقائی ادامه داد: اتحاد مهمترین اولویت امروز در ایران  اسلامی برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی است  که الحمدالله مردم ایران اسلامی با سعه صدرخود باعث نقش برآب کردن توطئه دشمنان و رسانه های معاند شدند  وبه دشمنان نظام اعلام کردند که همواره مردم در برابر مشکلات ایستادگی خواهند کرد.

 وی در ادامه اظهار کرد: مسئولین ومتولیان ذیربط با برنامه ریزی و حضور در بین مردم در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکل را تا حدودی مرتفع کردند.

آقائی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت  8آبان ماه روز نوجوان و بسیج دانش اموزی گفت:شهید فهمیده درس شجاعت ، فداکاری و مقاومت را به همه جوانان و نوجوانان آموخت.

وی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر کشور مشاهده کردیم که نسل های شهید حسین فهمیده ها در کشور پرورش یافته است،بیان کرد :  در این برهه زمانی  تشکل های دانش آموزی بهترین فرصت برای نقش پذیری دانش آموزان در مدرسه است.

حجت الاسلام آقایی در ادامه ضمن تبریک روز 13 آبان،عنوان کرد: سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران،  همواره روز تقابل حق و باطل می باشد.

آقائی در ادامه افزود: در سیزدهم آبان ماه  به یکباره به حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس ازپیروزی انقلاب دائماً به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودندبه گروگان گرفته شدندولانه پرازفسادوجاسوسی آنان که به اشتباه(سفارت)لقب گرفته بود،‌ تعطیل گردید. 


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان