کد خبر: ۱۵۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰
مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای فارس:

محتوا سازی و برگزاری مسابقات تولیدات موبایلی، یکی از رسالت هایی که استان فارس باید به آن توجه بیشتری داشته باشد/نباید فضای مجازی را نادیده بگیریم

کوشکی در حاشیه بازدید از مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج گفت: یکی از رسالت هایی که استان فارس باید به آن توجه بیشتری داشته باشد، بحث محتوا سازی و برگزاری مسابقات انیمیشن و تولیدات موبایلی و کامپیوتری است .
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حشمت کوشکی مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای فارس امروز 12آبان ماه در حاشیه بازدید از مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج که در شیراز و توسط سازمان فضای مجازی فارس برگزار شد، گفت: این مسابقات بیشتر بحث تولید محتوا را دارد و بنده معتقدم یکی از رسالت هایی که استان فارس باید به آن توجه بیشتری داشته باشد، بحث محتوا سازی و برگزاری مسابقات انیمیشن و تولیدات موبایلی و کامپیوتری است .

 وی افزود: چند روز گذشته در سازمان فنی و حرفه ای فارس شاهد برگزاری مسابقات ملی مهارت در رشته های گرافیک و طراحی نرم افزارهای تجاری بودیم که به صورت شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و در سال 2022در شانگهای چین برگزار می‌شود.

کوشکی با بیان اینکه مسابقات امروز نمونه بسیار خوبی بود، اظهار کرد:  اگر ما بتوانیم بر اساس استانداردهای بین المللی حرکت کنیم و مسابقات را با مسابقات جهانی طبیق دهیم به نظر  کار بسیار ارزشمندی است.

در این بازدید پیشنهادات مختلفی داده شد و مقرر شد در اولین فرصت با متولیان امر جلساتی گرفته شودتا در جهت رشد و شکوفایی شرکت کنندگان بعد از مسابقات آموزش های تکمیلی داده شود تا بتوانیم ارتباطات و تفاهمنامه مشترکی داشته  باشیم که این گونه رشته ها و تولیدات در  استان فارس بیشتر دنبال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: وقتی به کشورهای جهان نگاه میکنیم و میبینیم دارند برای ما تولید محتوا می‌کنند و ما بنشینیم و فقط این تولیدمحتواها را گوش کنیم، اتفاقی میافتد که شایسته نیست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی که فرمودند، «من اگر رهبر نبودم به سمت فضای مجازی و مدیریت این فضا حرکت میکردم»، گفت: این حرف  بزرگی است و به ما هشدار می دهد که فضای مجازی را نادیده نگیریم .

کوشکی تصریح کرد: اگر ما فقط نظاره گر و استفاده کننده از تولید محتوا هایی باشیم  که در فضای مجازی توسط دیگران انجام  می‌شود، قطعا در آینده با شکست مواجه خواهیم شد.

وی در خصوص مسابقات تولید محتوای بسیج عنوان کرد: ما معتقدیم پس از معرفی نفرات برتر در هر رشته بایستی افراد را ساماندهی و مدیریت کنیم و در صورت نیاز آموزش های تکمیلی داده شود تا در آینده شاهد برگزاری اینگونه رویدادها در گروه های سنی مختلف باشیم.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان