کد خبر: ۱۵۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

هدف متولیان آموزش و پرورش کاهش دغدغه معلمان و دانش‌آموزان است

عسکری تاکید کرد: هدف متولیان در این اداره کل و دیگر ادارات سطح استان و مدارس سراسر فارس، تلاش برای کاهش دغدغه معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در زمان بازگشایی مدارس است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدخلیل عسکری شامگاه جمعه ۱۱ شهریور در جلسه برخط ستاد استانی پروژه مهر که با حضور مسئولان سراسر فارس برگزار شد، رقم زدن ماه مهری با کمترین دغدغه را هدف تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد که همه ارکان این اداره کل در راستای تحقق همین هدف تلاش می‌کنند.

وی افزود: در این فرصت باقی مانده تا ابتدای شروع سال تحصیلی همه ارکان اداری و مدارس استان تلاش کنند تا با رفع مشکلات، فضای مناسبی برای ایجاد اول مهری با نشاط برای معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنان فراهم شود.

عسکری با تاکید بر اینکه مشکلات معلمان و دیگر مراجعان به ادارات باید در همان محل مرتفع شود، از ادارات خواست تا از ارجاع بی مورد افراد به اداره کل که موجب سردرگمی می شود خودداری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: تا آغاز سال تحصیلی جدید همه روسا و اعضای شورای معاونین با عزم بیشتری پیگیر امور باشند و نظارت و بازدید از مدارس را برای بررسی آمادگی آنها سرلوحه کار قرار دهند.

در این جلسه که معاونین اداره کل و مسوولین کمیته های بازگشایی مدارس استان فارس هم حضور داشتند آخرین وضعیت ثبت نام قطعی دانش آموزان در سامانه "سیدا" در سراسر استان بررسی و مقرر شد مدیران مدارس نسبت به ثبت نام قطعی دانش آموزان در این سامانه سریعا اقدام کنند.

وضعیت کلاس بندی دانش آموزان، ثبت کتب درسی در سامانه مربوط به آن و وضعیت فضاها و تجهیزات آموزشی از دیگر نکاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.


ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات از دیگر مسائلی بود که به آن پرداخته واعلام شد بیش از ۵۰درصد متقاضیان نقل و انتقال در مرحله اول منتقل شده اند.

همچنین تاکید شد ادارات آموزش و پرورش نسبت به انتقال نیروهای متقاضی تاجایی که با کمبود نیرو مواجه نشوند اقدام کنند.

انتهای پیام/س

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان