کد خبر: ۱۵۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۱
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با شیرازه: 

دشمنان با تمام عِدّه و عُدّه ی خود به دنبال نابودی نظام الهی ایران هستند

خوشبخت بیان کرد:  دشمنان با به میدان آوردن تمام عده و عده خود در تحریم اقتصادی و جنگ نابرابر فرهنگی با استفاده از سلبریتی ها داخلی و خارجی و تکثیر و تبلیغ بی عفتی و بی حیایی به دنبال نابودی نظام الهی ایران هستند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، رحمت اله خوشبخت رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: امروز در عرصه نظامی به قدرت بازدارندگی رسیده ایم و دشمن قدرت نگاه چپ به کشور ما در بعد نظامی ندارد و حقیقتا نظام سلطه از موشکهای نقطه زن و پهبادهای ما به شدت می ترسد و این ثمره توجه به باور ما می توانیم و حضور دانشمندان نخبه و انقلابی و از جان گذشته ما در این عرصه است.

وی با بیان اینکه باید در عرصه اقتصادی هم به همین توان بازدارندگی برسیم گفت: عرصه اقتصادی سالیان سال با تفکر نئولیبرالی غربگرایان با مدل صندوق توسعه و خواست نظام سلطه دنبال شده و طبیعی است از این طریق راه به جایی نخواهیم برد. 

خوشبخت با تاکید بر تغییر ریل گذاری اقتصادی گفت: استفاده از توان داخلی و توجه کامل به اقتصاد مقاومتی با تکیه بر دانش بنیادها و با هدف افزایش بهره وری در اقتصاد و ارتباط اقتصادی با کشورهای مستقل و نگاه به شرق از جمله مواردی است که در ریل گذاری اقتصادی باید   مد نظرقرار گیرد.

  وی تغییر ریل گذاری اقتصادی را در حال اجرا دانست و توجه به مقوله فرهنگ ایرانی اسلامی را از همه چیز مهم تر خواند و افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی بایستی دولت فکر اساسی کرده تا سخت افزارهای لازم و پلتفرم های پیشرفته فضای مجازی و اینترنت ملی به سامان برساند.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: متاسفانه در عرصه فرهنگ به خاطر بی توجهی های عمدی و سهوی دولتها و نهادها، حقیقتا صحنه را به دشمن واگذار کرده ایم و به نظام شیطانی لیبرال دموکراسی در این عرصه باخته ایم. 

خوشبخت گفت: در شبیخون فرهنگی به جای تقابل با دشمن هیچ استراتژی محکم و مدون نداشته ایم. 

وی افزود: در بحث آموزش و پرورش در بحث جذب معلم سند تحول بنیادین به فراموشی سپرده شده و با اقدامات انفعالی رکن رکین آموزش و پرورش واقعا رها شده و حدود ۱۵ میلیون کودک و نوجوان و جوان دانش آموز به یاد الله زیر نظر معلمین بعضا غیر متعهد و غیر متخصص رها کرده ایم.

 خوشبخت بیان کرد: در این عرصه باید با تغییر روش مدیریت فایده، سرمایه گذاری های بزرگی انجام دهیم وگرنه ایران قوی در عرصه فرهنگ اتفاق نخواهد افتاد. 

وی افزود:  البته ساماندهی نهادهای فرهنگی و سازمانها و وزارتخانه های عریض و طویل فرهنگی نیز باید مد نظر قرار گیرد تا ایران قوی در عرصه استقلال فرهنگی و توجه به فرهنگ انسان ساز اسلامی برای تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی در حد زیادی اتفاق بیفتد.

این کارشناس مسائل سیاسی به نقش اقوام در ساخت ایران قوی اشاره کرد و گفت: زیبایی و قدرت کشور عزیزمان ایران به قومیتها و اقوام مختلف است.

خوشبخت تاکید کرد: استراتژی نظام سلطه بعد از جنگ جهانی اول تکه تکه کردن کشورهای اسلامی بوده و با ساختن مرزهای ساختگی و جنگ های داخلی به دنبال تضعیف امت اسلامی بوده اند و در این راه واقعا توفیقات زیادی به دست آورده اند.

 این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ساختن کشورهای متعدد و مرزهای ساختگی در منطقه غرب آسیا و شمال افریقا نتیجه این استراتژی غربی هاست.

وی ادامه داد: موضوع وحدت ملی و انسجام ملی ایران با همه اجزایش و قومیتهایش خاری در چشم دشمنان است و برای همین شب و روز تلاش می کنند با اختلاف و قوم گرایی و تاسیس احزاب میلیتاریستی امثال جیش الظلم و کوموله و دومکرات به این انسجام و وحدت آسیب بزنند.

خوشبخت افزود:  ان شاالله  دشمنان به نیات شوم خود نخواهند رسید و مردم قهرمان اجازه نخواهند داد که این خواب پلید تعبیر شود اما چه کنیم از دست برخی خواص بی بصیرت و مزدوران داخلی که به این مهم توجه نمی کنند.

وی گفت: جالب است که این استراتژی دشمن در تجزیه کشور برای فردی مانند داریوش فرهنگ وزیر اطلاع رسانی رژیم پهلوی روشن شده اما برخی افراد در کشور هنوز نمی دانند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: به هر حال اصلی ترین مولفه قدرت ایران عزیز ما تمامیت ارضی با وجود قومیتهای متفاوت است که کشور ما را به یک رنگین کمان زیبا و مقتدر تبدیل کرده است .

خوشبخت بیان کرد: بعد از فروپاشی شوروری و نظام مارکسیستی، نظام امپریالیستی غرب به این باور رسید که تنها مدل حکمرانی در دنیا سیستم لیبرال دموکراسی ای است که بر مبنای دوری از معنویت دین و حضور محسوس خداوند در جامعه و دنیا تحقق نموده و بت پرستی و شیطان پرستی مدرن در تمام ابعاد جامعه در حال استیلا است.

وی افزود: دشمنان متوجه شدند یک نظام حکومتی مبتنی بر اسلام ناب در گوشه ای از دنیا با نفسهای بابرکت امام سربرافشته و در این ۴۴ سال برای نابودی این سیستم از حاکمیت اسلام هر کاری که می توانسته اند انجام داده و جنگ سخت و نرم و ترکیبی و فرهنگی به راه انداخته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دشمنان در این مسیر با پروژه نفوذ حقیقتا در برهه هایی از زمان آسیبهای جدی در مسیر حرکت نظام به وجود آورده اند اما به برکت دم مسیحایی امامین انقلاب و خون شهداء و پایمردی انقلابیون صادق تاکنون نتوانسته اند به هدف خود یعنی نابودی ایران و سیستم حاکمیت دینی دست پیدا کنند.

خوشبخت ابراز کرد: شیاطین حاکم بر غرب خوب می دانند که این مدل حکومتی در تقابل کامل و ۱۸۰ درجه ای با نظام شیطانی آنهاست و اگر ملل مستقل و خداجو متوجه این مدل از حاکمیت بشوند قطعا برای اینها زنگ خطر بزرگی است.

وی افزود: برای همین اخیرا دشمنان با به میدان آوردن تمام عده و عده خود در تحریم اقتصادی و جنگ نابرابر فرهنگی با استفاده از سلبریتی ها داخلی و خارجی و تکثیر و تبلیغ سکس و بی حیایی به دنبال نابودی این نظام الهی هستند اما غافل از اینکه یریدون لیطفئوا نورالله والله متم نوره ان شاالله این جنگ ترکیبی احزاب هم مقدمه فتح الفتوح و پیروزی نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اغتشاشات
نظرات بینندگان