کد خبر: ۱۵۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱

داعشجو در لباس دانشجو/شهادت سلمان امیراحمدی با اسلحه شاتگان

فحاشی برخی دانشجوها در دانشگاه علیه حافظان امنیت، بسترساز جولان داعشی‌ها در خیابان علیه مردم
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،در دانشگاه رکیک ترین فحشها در دسته جمعی سر می دهند؛ اسمشان دانشجو است. دختر و پسر فحشهایی می دهند که لاتهای سر گذر هم در میان مردم و جلو چشم خانمها شرم دارند بر زبان بیاورند. حاضر به هیچ نوع گفتگویی نیستند؛ سخنگوی دولت را که آمده است در میانشان برای شنیدن حرفها و دغدغه هایشان، فحش کش می کنند و با داد و فریاد او را بدرقه می کنند. اسمشان دانشجو است؛ در خیال خودشان فکر می کنند با آوردن الفاظ رکیک بر زبان، طرف مقابل را خلع سلاح می کنند؛ چون می دانند طرف مقابل که نظام و طرفدارانش باشند آنقدر حیا و متانت دارند که زبان به پاسخ لیچارها و فحشها باز نکنند.

همان فحشها را به خیابان هم می‌کشانند؛ هزاران صفحه و اکانت در فضای مجازی و دهها رسانه هم فیلم فحشهایشان را بازنشر می کنند. اما خیابان وضعیتش متفاوت است؛ همان فحشها علیه امنیت و حافظان امنیت می‌شود سنگ و پاره آجر و آتش بر جان نیروی یگان ویژه و بسیجی. می شود گلوله اسلحه ناشناس در مغز زن و مرد و جوان تماشاچی یا رهگذر.

می شود هیزم آتش نارنجک دستی که مغز پاسدار ما را روی سنگ فرش خیابان پهن می کند. فحشهایی که تبدیل می‌شود به خشم آن حرامیهایی که طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی را غریب گیر آوردند؛ آنقدر شکنجه‌اش دادند تا جان سپرد. آن هم با شوکرهای شبه نظامی!

اسمشان هم دانشجو است؛ اما آشوبهای رکیکشان علیه امنیت، فرصت را برای داعشی وحشی حرم شاهچراغ فراهم می کند تا آرتین ۵ساله را بی مادر و بی پدر و بی‌برادر کند. تا آرشام را دیگر پشت میز مدرسه نبینیم. تا باوان‌گولی هفت‌ساله، مامان‌فرشته را در خاک ببیند.

اسمشان دانشجوست اما گویا جویای داعش و داعشی مسلکها هستند که اینگونه فحش می دهند تا داعشی‌ها به خیابان بیایند. 

می فهمی دختر خانم و آقا پسر دانشجو؟! تو در واقع، داعشجو شده ای! داعشی ها را ندیدی که چه بر سر مرد و زن و کودک و بسیجی و پلیس آورده‌اند؟! بعد از غم بی مثال شیراز هم بیدار نشده‌ای؟! اگر هنوز خوابی بد نیست نمونه هایی از وحشی گری داعشی مسلکها را مرور کنی.

شهادت با ضربات مداوم سنگ به جمجمه
شهید حسین تقی‌پور از بسیجیان فعال اسلام‌شهر و سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ چندی پیش در حالی که برای ایجاد امنیت و آرامش شهر در صحنه درگیری‌ها حضور پیدا کرده بود توسط اغتشاشگران و عناصر ضدانقلاب در محله تهرانپارس بشدت مجروح شده و ساعاتی بعد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. او اصالتاً اهل میانه و ساکن اسلام‌شهر بود و یک فرزند ۱۷ساله از او به‌یادگار مانده است.

به آتش کشیدن آمبولانس‌ها

شبکه سعودی اینترنشنال درباره جابه‌جایی مأموران انتظامی با آمبولانس‌ها گزارشی منتشر کرد که در این گزارش تنها یک آمبولانس از دور نشان داده می‌شود، اما هیچ تصویر واضح و قابل اتکایی نشان نداد که مأموران در آن خودرو وجود دارند؛ اما با اتکا به همین گزارش در رشت یک آمبولانس به آتش کشیده شد. اغتشاشگران در حالی ۸۵ آمبولانس اورژانس را به آتش کشیدند و آنها را از رده خارج کردند که در کشور تعداد ۳ هزار آمبولانس نیاز داریم تا کم و کاستی‌های حمل‌ونقل اورژانس جبران شود؛ البته حدود ۶۰ درصد آمبولانس‌های اورژانس هم بیشتر از حد معمول مأموریت انجام داده‌اند.

تعرض به بانوی محجبه و کودک سه ساله اش!

در جریان اغتشاشات، حمله عده‌ای به بانوان محجبه و برداشتن چادر برخلاف رفتارهای عقلانی و اخلاقی در کشور صورت گرفت و تصویری ناراحت کننده بر جا گذاشت. نکته تأمل برانگیز آن است که این کار از کسانی سر زده که مدعی آزادی هستند. کسانی که به قول خودشان قرار است برای آزادی بجنگند و آن را در جامعه حکمفرما کنند اما سؤال اینجاست که از چه حرف می‌زنند؟! از کدام آزادی؟ از کدام امنیت؟
در یک نمونه مادر چادری را همراه با کودک سه ساله اش زیر بار مشت و لگد گرفتند. صورت کودک سه ساله را لگدباران کردند به جرم اینکه فرزند یک بانوی چادری است!

فحاشی برخی دانشجوها در دانشگاه علیه حافظان امنیت، بسترساز جولان داعشی‌ها در خیابان علیه مردم

حمله به ماشین آتش‌نشانی

اوباشی که اینترنشنال و بی‌بی‌سی و من وتو آنها را «مردم» نامیده بودند، به ماشین آتش‌نشانی و راننده آن چطور حمله کرده‌اند؟ شهردار تهران در این باره گفت: در این مدت ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری و ۵۴ ایستگاه اتوبوس دچار آسیب شد. همچنین ۲۵ دستگاه خودروی آتش‌نشانی شهر تهران دچار آسیب شد که یک دستگاه از این خودروها به طور کامل در آتش سوخت. همچنین اغتشاشگران به ۴ ایستگاه آتش‌نشانی تهران حمله کرده و شیشه‌های آن را خرد  و به خودروهای آن‌ها آسیب وارد کردند.

شهادت سلمان امیراحمدی با اسلحه شاتگان

شهید سلمان امیراحمدی، شامگاه شنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰ در پی حمله مسلحانه اغتشاشگران در خیابان سجاد شمالی در منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسید. اغتشاشگران با اسلحه جنگی شاتگان مستقیم به سر بسیجی سلمان امیراحمدی شلیک کرده‌اند. آن هم از فاصله ای کمتر از یک متر؛ شلیک به صورت او. شهیدسلمان میراحمدی دو فرزند یک و هفت ساله داشت.

بریدن گلوی پلیس با چاقو

استواریکم میلاد علی‌نقی‌تبار پرسنل فرماندهی انتظامی آمل که اغتشاشگران گلویش را با چاقو بریده بودند، می‌گوید: برای کنترل اغتشاشاتی که در سطح شهر آمل اتفاق افتاده بود به همراه همکاران انتظامی به محل تجمع اعزام شدیم. او افزود: معترضان که بسیاری از آنها ماسک داشتند با آجر و سنگ به مأموران حمله می‌کردند و مأموران نیز با سپر از خود دفاع می‌کردند و سعی در کنترل اوضاع داشتند. این مأمور انتظامی در خصوص حادثه‌ای که برایش اتفاق افتاده است، بیان می‌کند: در میدان ۱۷ شهریور آمل بودم که دو نفر به من نزدیک شدند و یک نفر از آنها با شی تیز به گردنم ضربه‌ای زد که خون بسرعت فوران کرد و تمام صورت و بدنم را پوشاند. او گفته بود که شیوه ارتکاب این عمل نشان می‌داد فردی که اقدام به زدن شاهرگم کرده، آدم حرفه‌ای بوده است.

انداختن نارنجک در ماشین بانوی محجبه و آسیب دیدن چشم نوزاد هفت ماهه

در یکی از شب‌ها در محله نازی‌آباد وقتی یک زن و شوهر جوان با بچه هفت‌ماهه‌شان به سمت خانه می‌رفتند در میان اغتشاشگران گیر می‌افتند که آشوبگران با پرتاب نارنجک دستی به سمت این خودروی عبوری باعث زخمی شدن نوزاد و مادر او شدند؛ تنها علت این کار نیز پوشش مادر کودک بود. چشم این نوزاد هفت ماهه با وجود یک بار عمل جراحی همچنان وضعیت خوبی نداشت. 

آتش زدن مأمور نیروی انتظامی با بنزین و اسید

در جریان آشوب‌ها، اغتشاشگران یکی از مأموران نیروی انتظامی را مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را سوزاندند. تصاویر دلخراش این اتفاق که در رسانه‌ها منتشر شده، برخلاف صحنه سازی‌های دشمن از مظلومیت نیروهای انتظامی خبر می‌دهد و ثابت می‌کند که آنها چه خطرات و هزینه‌هایی را برای حفظ امنیت متحمل می‌شوند.

شهادت با ضربات متعدد چاقو و قمه از پشت سر

شهید پوریا احمدی که در روز ۳۰ شهریور ماه امسال در جریان اغتشاشات در منطقه پیروزی تهران بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقوی آشوبگران مجروح شده بود، بعد از گذشت چند روز، در بیمارستان به خاطر شدت جراحات به شهادت رسید.

متلاشی شدن سر پاسدار حافظ امنیت

در اغتشاشات روز چهارم آبان ماه در منطقه ستارخان تهران، با پرتاب نارنج دستی بر سر یکی از پاسداران سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، در اقدامی وحشیانه او را به شهادت رساندند. دوستان او که صحنه را مشاهده کرده اند می گویند تقریبا نیمه بالایی صورت و سر او رفته بود و تکه های مغز او را از در و دیوار و کف خیابان جمع کردیم! (۹ دی بابت گزارش صریح این جنایت از همه خوانندگان عذرخواهی می کند)

جنایت تروریستی شاهچراغ

درباره این جنایت و شهادت ۱۴ نفر از هموطنان نمازگزار خبرهای متعددی منتشر شده است؛ اما ماجرای آرتین از همه دردناک تر است؛ تنها بانوی شهید این حادثه مادر آرتین است؛ پدر و برادر آرتین ۵ ساله هم جزو شهدا هستند. احتمالا تصویر مشهور مادر و فرزندی که در آغوش هم به شهادت رسیده اند، تصویر آرشام برادر آرتین و مادرش است.

شکنجه وحشیانه شهید آرمان علی‌وردی

اما جدیدترین و وحشتناک‌ترین اقدام داعشیهای فارس‌زبان، اسارت و شکنجه طلبه بسیجی آرمان علی وردی است؛ کسی که قبل از شهادت فیلم شکنجه‌اش را همان داعشیهای وحشی در فضای مجازی منتشر کردند. اما به همان میزان رذالت بسنده نکردند و آنقدر شهید عزیز را شکنجه دادند تا او به کما رفت و پس از دو روز به شهادت رسید.

بله آقا و خانم دانشجو؛ این است نتیجه شورش داعش‌جویی و جنبش فحاشی و انقلاب سلف‌خواهی شما که نشان دادید جز الفاظ رکیک ضد‌زن و جنسیت‌زده زبانتان به حرف دیگری نمی‌چرخد!

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان