کد خبر: ۱۵۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مجمع نمایندگان استان فارس، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

بذرپاش می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند

جمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای حمایت خود را از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،مجمع نمایندگان استان فارس، در بیانیه‌ای از خط مشی و برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حمایت و اعلام کرد: بذرپاش می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

در متن این بیانیه آمده است:

بذرپاش در دو دهه گذشته مسئولیت های مدیریتی مختلفی در دستگاههای اجرایی و نظارتی بر عهده داشته و عملکرد خوبی از خود به جای گذشته است و از این رو به نظر می رسد می تواند سکان هدایت وزارت راه و شهرسازی را نیز بر عهده بگیرد.

این بیانیه می‌افزاید: بذرپاش از نیروهای جوان و انقلابی است که در مسئولیت های مختلف به خوبی عمل کرده است و می تواند در حوزه راه و شهر سازی هم به خوبی عمل کند. او در دیوان محاسبات گزارش عملکرد مطلوبی به مجلس ارائه داد و توانست دراین حوزه موفق عمل کند.

مجمع نمایندگان استان فارس در ادامه این بیانیه تاکید کرد: گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای راه و شهرسازی مورد تایید اکثریت نمایندگان فارس است و بذرپاش می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

لازم به ذکر است، اول آذرماه ۱۴۰۱، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» ضمن قدردانی از تلاش‌های رستم قاسمی در دوران مسئولیتش در وزارت راه و شهرسازی با استعفای وی به دلیل تشدید بیماری‌اش موافقت کرد.

 در پی قبول استعفای قاسمی، آیت‌الله رئیسی «شهریار افندی‌زاده» معاون حمل و نقل این وزارتخانه را با حفظ سمت به‌ عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

رئیس‌جمهور همچنین ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ مهرداد بذرپاش را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

بذرپاش فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی سوابقی چون: رئیس کل دیوان محاسبات کشور، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان ملی جوانان، معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ، مدیرعامل گروه‌های خودروسازی سایپا و پارس خودرو ، رئیس کمیته صنعت مجلس شورای اسلامی و عضو شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور، رئیس هیات نظارت بر صندوق توسعه ملی و عضو شورای صیانت از حقوق بیت‌المال را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/س
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان