کد خبر: ۱۵۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در گفتگو با شیرازه:

راه شهدا خط بطلانی بر تفکرات غربی است

محبی پور با اشاره به حضور نسل جوان در این مراسم اظهار کرد:حضور نسل جوان در مراسم مذهبی و دینی یادآوریست است که راه شهدا میتواند خط بطلانی برای تفکرات غربی باشد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه مراسم تشییع شهیدان گمنام در گفتگو با خبرنگار این رسانه  گفت:سومین حرم اهل بیت امروز  میزبان شهدایی است که قریب بر ۱۰ روز فضای استان فارس را به معنویت و عطرخاندان اهل بیت در ایام شهادت حضرت زهرا(س) عطرآگین کردند.

وی افزود: حضور  این شهیدان بزرگوار برای ترمیم فضای معنوی استان فارس و شهر شیراز برکت را آورده همچنین  یاد آوری داشته های معنوی و تاکیدی بر اصالت ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود که با استقبال مردم شهید پرور استان فارس همراه شد.

محبی پور با بیان اینکه حضور مردم شهید پرور شیراز  نشان دهنده اعتقادات  و عشق عمیق به اسلام و کشورشان است بیان کرد:مسیری که امروز در شیراز  با نام و زحمات شهدا آغاز شد مارا به قله های پیروزی خواهد برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه با اشاره به حضور نسل جوان در این مراسم اظهار کرد:حضور نسل جوان در مراسم مذهبی و دینی یاد اور این است که راه شهدا میتواند خط بطلانی  برای تفکرات غربی باشد.

انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان