کد خبر: ۱۵۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی:

فعالیت‌های ورزشی و المپیادها می‌تواند تأمین کننده ملی‌پوشان آینده ایران باشد

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور درشیراز گفت: فعالیت‌های ورزشی و المپیادها می‌تواند تأمین کننده ملی‌پوشان آینده ایران باشد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی والیبال وبستکتبال دانش آموزان پسردوره دوم متوسطه کشور در شیراز گفت: رویداد المپیاد ورزشی دانش آموزی رویدادی است که می‌تواند تأمین کننده ملی‌پوشان آینده کشور باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی، توانمندی دانش‌آموزان را افزایش چشمگیری داده و عاملی برای بهبود فرایند آموزشی آنان نیز بوده است.

پاک فطرت افزود: این‌گونه رویدادها امید آفرینی و نشاط اجتماعی دانش آموزان را افزایش داده و توانسته کمک ویژه‌ای به فرایند علم آموزی آنان کند.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش بودجه‌ های مربوط به فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی می‌تواند سرعت استعدادیابی در میان دانش‌آموزان را افزایش دهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: این مطالبه‌گری باید از وزارت آموزش و پرورش وجود داشته باشد که نسبت به افزایش بودجه این فدراسیون اقدام کند.

به گفته پاک‌فطرت نمی‌توان از دانش‌آموزان تنها انتظار داشت که به علم‌آموزی اقدام کنند بلکه دانش آنها باید در مسیری قرار بگیرند که فعالیت‌های اجتماعی و فردی‌شان توسعه یابد و بتوانند خود را برای مسیرهای جدید آماده کنند که یکی از این مسیرها ورود به تیم ملی در تمامی حوزه‌های ورزشی است.

انتهای پیام/ 224224
نظرات بینندگان