کد خبر: ۱۵۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
با حضور وزیر بهداشت انجام شد:

بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های حوزه سلامت در سفر به جنوب فارس

وزیر بهداشت، با حضور در شهرستان‌های جنوب فارس از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی «دبیران»، شهید درستکار «پیر» بازدید و کلنگ آغاز عملیات ساخت مرکز خدمات جامع سلامت حضرت امیرالمومنین (ع) روستای«سیگار» را بر زمین زد.
به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، نخستین برنامه سفر امروز 20 اسفندماه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه در استان فارس، حضور در شهرستان زرین دشت و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران، با هدف بررسی روند ارایه خدمات سلامت به مردم این منطقه بود.

بهرام عین اللهی در این بازدید از واحدهای مختلف مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران بازدید کرد و در گفتگو با مسئولان و کارکنان این مرکز، روند ارائه خدمات سلامت، چالش ها و دغدغه های آنان را جویا شد.

همچنین وزیر بهداشت در جمع مردم دبیران، میزان رضایتمندی آنان از دریافت خدمات سلامت را مورد بررسی قرار داد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با چهار پزشک و ارایه خدماتی مانند آزمایشگاه، رادیولوژی، تسهیلات زایمانی و دندانپزشکی، هفده هزار و ۷۴۰ نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار داده است.

پایش خدمات جامع سلامت شهر پیر با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه بازدید از خدمات سلامت در شهرستان زرین دشت،با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر، ضمن بررسی امکانات و خدمات بخش های مختلف این مرکز، نحوه خدمت‌رسانی به مراجعان را در گفتگو با مسئولان مرکز خدمات جامع سلامت شهر پیر، ارزیابی کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با حضور چهار پزشک، خدماتی مانند آزمایشگاه، سونوگرافی و دندانپزشکی را به جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم منطقه ارایه می دهد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حضرت امیرالمومنین (ع)

در ادامه حضور وزیر بهداشت به استان فارس؛ حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سفر امروز به مناطق جنوب استان، با حضور در روستای «سیگار» از توابع شهرستان لامرد، آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حضرت امیرالمومنین (ع) انجام شد.

زمین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حضرت امیرالمومنین (ع) با متراژ ۷۷۳ مترمربع از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هزینه ساخت آن به همت «محمد ابراهیمی»، از خیرین حوزه سلامت تامین شده است.

در این بازدیدها معاون توسعه مدیریت و منابع؛ مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛ نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع؛ معاون آموزشی؛ مشاور معاون بهداشت و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت را همراهی کردند.

 انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان