کد خبر: ۱۵۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اعلام کرد:

اهدای ۱۵ هزار بسته رمضانیه به نیازمندان کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در استان فارس از تهیه و توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی رمضانیه، بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها  پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اضافه کرد: خدا را شاکریم اقدامات خوب و پسندیده توسط  گروه‌های جهادی و مجموعه‌های مردمی و خیرین کازرون در ماه مبارک رمضان  در بحث انفاق و اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین این گروه‌ها انجام شده است.

 توکل افزود: با  هماهنگی  بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون و حمایت بسیج سازندگی سپاه فجر و با استفاده از ظرفیت های مختلف شهرستان ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های تهیه شده توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت: بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، روغن، خرما و حبوبات بوده که در لیالی قدر اهداء خواهد شد. 

فرمانده سپاه کازرون با اشاره به وجود بانک اطلاعاتی در مورد خانواده‌های نیازمند، گفت: از ابتدای امسال در مناسبت‌های مختلف و به همت خیرین، کمک‌هایی به خانواده‌های کمتر برخوردار در دستور کار قرار داشته که شامل بسته معیشتی، پوشاک و غذای گرم بوده است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان