کد خبر: ۱۵۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
نماینده مردم استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس، در گفتگو با شیرازه:

امروز شاهد فراگیر شدن تفکر امام خمینی(ره) که دفاع از محرومان است، هستیم

نماینده مردم استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس، اظهار کرد: امروز شاهد توسعه و فراگیر شدن تفکر امام خمینی(ره) که همانا دفاع از محرومان است هستیم و هر جا صدای آزادی‌خواهی، رستن ملت‌ها از یوغ استکبار و ستم است، پرچم جمهوری اسلامی و عکس حضرت امام به عنوان نماد برابری و عدالت برافراشته می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، آن روزگار که پرچم عدالت‌طلبی به دست مبارک حضرت روح‌الله(ره) برافراشته شد، هیچ کسی گمان نمی‌برد که نهضتی مبتنی بر «ایمان الهی» و نه «رسانه و اسلحه و حمایت خارجی»، طومار حکومتی ۲۵۰۰ ساله و جلاد و بهره‌مند از حمایت قدرت‌های جهانی را در هم بپیچد.

 هیچ یک از نظریه‌ها و معادلات سیاسی نیز در نظر دنیازدگان، تا مدت‌ها پیش از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نشانه‌ای از پیدایی مکتبی و گفتمانی بدیع و جهانگیر نمی‌داد.

 آری، انقلاب خمینی کبیر، بساط نظام سلطه را بر هم زد و نقشه استکبار برای تسلط بر ایران و ملل جهان را پاره کرد.

چنین است که در روز ۱۴ خرداد با رحلت  امام خمینی(ره) عالَم، از حضور ظاهری آن بزرگمرد تاریخ‌ساز محروم شد، اما مکتب روح‌اللهی و طنین انقلاب طوفانی وی باقی است.

فرهاد طهماسبی نماینده مردم استهبان ، نی‌ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه به شاخصه‌های مهم امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: هر ساله ملت ایران سالروز ارتحال این بزرگ‌مرد تاریخ‌ساز را گرامی می‌دارند و باتوجه به نظامی که حضرت امام بر پایه ظلم ستیزی،اعتقاد، ایمان و عزت و سرافرازی بنا نهادند 14 خرد اد را  زنده نگه داشته تا یاد این رهبر کبیر و فرزانه انقلاب همواره جاودان بماند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور و دنیا ظلم ستیزی و حمایت از محرومین و مستضعفین است، اظهار کرد: امروز شاهد توسعه و فراگیر شدن تفکر امام خمینی(ره) که همانا دفاع از محرومان است هستیم و هر جا صدای آزادی‌خواهی، رستن ملت‌ها از یوغ استکبار و ستم است، پرچم جمهوری اسلامی و عکس حضرت امام به عنوان نماد برابری و عدالت برافراشته می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان فارس در ادامه با اشاره به اینکه ما امروز در دنیا بسیاری از ملت‌ها را با تاسی از فرمان و حرکتی که حضرت امام (ره) ترسیم کردند، توانستیم از سلطه مستکبران نجات دهیم، افزود: امروز اگر رهبرمعظم انقلاب با اقتدار کامل به ملت‌های دنیا اعلام می‌کند که توطئه‌های دشمنان علیه ایران منجر به شکست خود دشمن خواهد شد، پس از مدت کوتاهی محقق می‌شود که نشانه عزت نظامی است که امام راحل پایه‌گذاری کردند.

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: خوشبختانه امروز مردم ایران و ملت‌های مظلوم دنیا گرد شمع فروزانی که حضرت امام برافروختند جمع شده و از نور و تشعشعاتش استفاده می‌کنند.

طهماسبی در پایان عنوان کرد: امیدواریم که این حرکت و نظامی که توسط امام خمینی(ره) بنا نهاده شده در زیر سایه ولی امر مسلمین جهان تداوم داشته باشد و این مسیر تا روزی که پرچم این نظام به دست صاحبش برسد مقتدرانه ادامه مسیر دهد.

 انتهای پیام/224224



نظرات بینندگان