کد خبر: ۱۵۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

خیلی زود ماهیت ضد دینی و غیراخلاقی منافقین فاش و از سوی مردم ترد شدند

عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: ماهیت ضد دینی، ضد مردمی و غیر اخلاقی‌ منافقین موجب شد که مردم هم خیلی زود به آنان بدبین شوند و طبیعتا این امر موجب گردید تمام عوامل مردمی و حکومتی علیه آنها باشند و سرشت پلیدشان در جنایاتی که مرتکب شدند فاش شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستان‌های، کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار این رسانه پیرامون جنایات منافقین در دهه ۶۰ به خصوص سال ۶۷ که اوج کشتار و ترور این گروهک ملعون  بود سخن گفت.

وی با بیان اینکه منافقین با یک تشکیلات منسجم از دوران شاهنشاهی برای رسیدن به قدرت، اقدامات مختلفی انجام دادند، افزود: منافقین گروه‌‌های مسلح تشکیل دادند و در زمان بعد از انقلاب هم صرفا به نیت رسیدن به اهداف شوم خود، با شعار حمایت از ایران اما در جهت رسیدن به منافع خودشان نه در راستای منافع مردم کشور، جنایات و کارهای مختلفی انجام دادند.

رحیمی در ادامه عنوان کرد: بعد از اینکه جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و در سال ۱۳۵۸ بعد از اینکه انقلاب به ثمر نشست، به تدریج دیدند که جایگاهی در این نظام جمهوری اسلامی ندارند و مسیرشان با مسیر انقلاب متفاوت است، اقدامات خصمانه خود را آغاز کرده و دست به ترورهای متعددی زدند تا بتوانند جایگاهی کسب کنند که ناکام ماندند.
 
خیلی زود ماهیت ضد دینی و غیراخلاقی منافقین فاش و از سوی مردم ترد شدند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه در سال۱۳۶۷ به صورت منسجم و سازماندهی شده اقدامات متعددی را برنامه‌ریزی کردند و تا جایی که توانستند، جنایات شرمگینی مرتکب شدند، اظهار کرد: آنان سودای فتح ایران را در سر می‌پروراندند و بر این باور بودند که می‌توانند بر امور کشور مسلط شده و به عنوان عوامل دست‌نشانده کشورهای استعمارگر  فعالیت کنند.

به گفته این نماینده مجلس، ماهیت ضد دینی، ضد مردمی و غیر اخلاقی‌ منافقین  موجب شد که مردم هم خیلی زود به آنان بدبین شوند و طبیعتا این امر موجب گردید تمام عوامل مردمی و حکومتی علیه آنها باشند و سرشت پلیدشان در جنایاتی که مرتکب شدند فاش شد و ترد شدند.

وی ادامه داد: بسیاری از تشکیلات منافقین در جریان اقدامات سال ۶۷ متلاشی شد، لکن سازماندهی آنها با حمایت رژیم بعث و برخی از کشورهای غربی ادامه پیدا کرد و بعد از آن هم سعی کرده‌اند در برهه‌هایی، علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه‌هایی را عملی و پیاده کنند، تا جایی که هم‌اکنون هم در حال فعالیت هستند، اما باید بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

 رحیمی مظفری با بیان اینکه در برهه‌های مختلف ضربه‌هایی که از نظام جمهوری اسلامی خورده‌اند باعث شده که به نحوی نتوانند اقدامات‌شان را آن‌گونه که مد نظر دارند پیش ببرند و کماکان هم شکست خوردند، اظهار کرد: در سالهای اخیر نیز ضمن سازماندهی گروهک‌های خود، سعی کردند که در اقدامات تروریستی مختلف، نقش داشته باشند و بیشتر هم بر روی حوزه‌های فرهنگی و جریان براندازی تمرکز کرده‌‌اند.

عضو مجمع نمایندگان فارس، در ادامه عنوان کرد: جلسات متعددی را جهت تشکیلات‌سازی برگزار کردند که با توجه به تفاهم‌هایی که کشور جمهوری اسلامی در بعضی برهه‌ها با دیگر کشورها داشته، باعث شده تا اقدامات‌شان ناکام بماند و طبیعتا این جریان با تفکر پلید و ددمنشانه‌ای که دارند، تبدیل به یک گروهک منفور نزد همگان شدند و هیچ کسی باور نمی‌کند هدف این گروهک کمک به مرد است .

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان