کد خبر: ۱۶۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

توسعه زرقان کمک به رفع مشکلات اشتغال استان فارس خواهد کرد

نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس، گفت: توسعه زرقان نه تنها مشکل اشتغال شهرستان زرقان را حل می‌کند، بلکه برخی از مشکلات اشتغال استان را تا حدی برطرف خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری و تکریم و معارفه امام جمعه سابق و فعلی شهرستان زرقان گفت: حضور پر خیر و برکت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی‌زاده امام جمعه جدید شهر زرقان را به فال نیک می‌گیریم. 

وی با بیان اینکه نماز جمعه و امام جمعه منشاء خیرات و برکات زیادی است،  افزود: توقع داریم ائمه جمعه علاوه بر ورود به موضوعات مذهبی به مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم هم ورود کنند که خود باعث دلگرمی و رضایتمندی بین شهروندان می‌شود.

نائب رئیس اول کمیسیون جهش تولید همچنین تاکید کرد: زرقان باید از همجواری با شیراز استفاده کند و زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاری دولتی و غیردولتی باشد و با توجه به صنعتی بودن منطقه می‌توان اقتصاد منطقه را حرکت داد. 

قادری ادامه داد: توسعه زرقان نه تنها مشکل اشتغال شهرستان زرقان را حل می‌کند، بلکه برخی از مشکلات اشتغال استان را تا حدی برطرف خواهد کرد؛ باید به دنبال سرریز شدن پروژه‌های سرمایه‌گذاری از شیراز  به زرقان باشیم.

این عضو شورای اقتصاد افزود: باید دنبال احداث شهرک‌های صنعتی در لپویی، رحمت‌آباد و بندامیر باشیم و در این مناطق هم باید چرخ اقتصاد را به حرکت درآورد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه به آرامش فضای شهرستان اشاره کرد و خواستار ادامه این آرامش و حل مشکلات با بزرگ‌منشی و نبردن شهرستان به حاشیه شد. 

وی توجه به موضوعات کلان را مهمترین درخواست‌های اهالی زرقان از امام جمعه جدید دانست.

قادری از تلاش و زحمات چند ساله حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی شیرازی امام جمعه سابق  تشکر و قدردانی، و برای او آرزوی موفقیت کرد و گفت، آرامش و هم‌دلی که هم اکنون در زرقان شاهد هستیم، بخشی از آن حاصل تلاش‌های شبانه روزی ایشان است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان