کد خبر: ۱۶۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
سرآغاز برنامه‌های هفته دولت؛

مسئولان فارس به مقام والای شهدا، ادای احترام کردند

استاندار فارس و دیگر مسئولان استان همزمان با آغاز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و دیگر مسئولان استان روز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 استاندار فارس ضمن تقدیم گل به مزار شهدا، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت گفت: (دوم تا هشتم شهریور) ۸۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۹ هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.

مسئولان فارس به مقام والای شهدا، ادای احترام کردند

ایمانیه افزود: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت امسال برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ هزار نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله پروژه های پروژه شاخصی که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد می توان به پروژه فولاد غدیر نی ریز با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریال، فولاد کوار ۸۹ هزار میلیارد ریال و آزادراه شیراز – اصفهان با ۶۰ هزار میلیارد اعتبار اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در فارس، اظهار کرد: خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز، شبکه فاضلاب و پساب شهرستان آباده و چند پروژه بیمارستانی از جمله بیمارستان امام حسین (ع) فسا و بیمارستان شهر مصیری شهرستان رستم از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام جهت بهره برداری تقدیم مردم خواهد شد.

استاندار فارس گفت: با توجه به در پیش بودن سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس، افتتاح رسمی این پروژه‌ها همزمان با این سفر انجام خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان