کد خبر: ۱۶۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

درخشش شیرازی‌ها در دومین دوره مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین

مسابقات قهرمانی کشور پرشین کیوکوشین کای کان کاراته طی دو روز در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۱۵۰۰ کاراته کا از ۱۵ استان کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، کانچو احمد مبارکی رئیس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته گفت: دومین دوره از مسابقات قهرمانی کشور پرشین کیوکوشین کای کان کاراته به میزبانی شیراز در اوزان مختلف و ۲ بخش مبارزه (کومیته) و کاتا (حرکات نمایشی) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این رقابت‌ها در تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر شیراز با حضور ۱۵۰۰ کاراته کا از ۱۵ استان کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار شد.

این قهرمان رزمی جهان افزود: در بخش کاتا بانوان استان فارس موفق به کسب مقام نخست گردید و استان‌های سمنان و تهران حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

کانچو مبارکی با بیان ایکه در بخش کومیته بانوان نیز استان‌های فارس، تهران و سمنان رده‌های اول تا سوم را کسب کردند افزود: افتخار داریم ورزشی را بی پی‌ریزی و دنبال می‌کنیم که روح آن با احترام و اخلاق عجین شده است. 

درخشش شیرازی‌ها در دومین دوره مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین

 رئیس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته در انتها اضافه کرد: در قسمت آقایان این مسابقات نیز در هر دو بخش کومیته و کاتا استان‌های فارس، سمنان و بوشهر حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است سبک پرشین کیوکوشین کای کان کاراته تنها سبک ورزش‌های رزمی ایران است که به ثبت جهانی رسیده و در کشورهای مختلف نیز دارای نماینده می‌باشد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان