کد خبر: ۱۶۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

وزیر آموزش‌و‌پرورش حامل درخواست مردم بوانات می‌شود

فرماندار بوانات گفت: وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از رئیس‌جمهور در سفر به فارس، به بوانات سفر می‌کند و دغدغه‌های مردم این شهرستان را برای بررسی پایان سفر به هیئت دولت منتقل می‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، علی زمانی فرماندار بوانات روز چهارشنبه بیان کرد: رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش پنجشنبه به همراه معاونان وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل استانی میهمان مردم بوانات است.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش با استقبال اعضای شورای تأمین و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با حضور بر سر مزار شهدای گمنام سفر خود به بوانات را آغاز می‌کند و سپس به بازدید از طرح‌های نیمه تمام این شهرستان می‌پردازد.

فرماندار بوانات ادامه داد: صحرایی در ادامه، در میزخدمت دولت در این شهرستان که در تالار پرنیان فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود حضور می‌یابد و به احصا دغدههای و خواسته‌های مردم می‌پردازد.

زمانی عنوان کرد: نشست شورای اداری بوانات با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار و مشکلات و مسائل توسعه‌ای شهرستان در حوزه راه‌های مواصلاتی، راه‌آهن، طرح‌های جامع آبخیزداری، پوشش انهار، ارتقاء بیمارستان، فاضلاب شهری و دیگر دغدغه‌های مردم و نخبگانی مطرح و به صورت مکتوب پیشنهاد می‌شود.

وی یادآور شد: این مسائل و پیشنهادات از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت، به جلسه پایانی سفر منتق ل میشود تا مورد بحث، بررسی و تایید قرار گیرد.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان