کد خبر: ۱۶۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
یادداشت/

غزه در خون و اسرائیل در استیصال

این‌گونه اقدامات وحشیانه اسرائیل حاکی از استیصال او در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، بمباران وحشیانه و غیرانسانی بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و شهادت و زخمی‌شدن بیش از هزار نفر از زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه غزه توسط رژیم کودک کش و جنایت‌کار اسرائیل را باید نخست به تمامی مسلمانان و آزادگان جهان و به مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و خصوصاً به مردم دربند و تحت ستم غزه تسلیت گفت.

 خون‌های پاک بی‌گناهان غزه و شهدای اخیر بمباران‌ها و موشک‌باران‌های رژیم صهیونیستی بالاخره دامان کثیف اسرائیل این جرثومه فساد و تباهی و این رژیم پوشالی و پر ادعا را خواهد گرفت و پیروزی به حول و قوه الهی با مظلومان فلسطینی خواهد بود. 

جهان رسانه‌ای غرب که خود را پرچم‌دار آزادی‌های دروغین می‌داند با سرپوش نهادن بر جرم و جنایت‌های قصابان مدیترانه‌ای به کنجی خزیده و خفه‌خون گرفته‌اند و با سکوت زشت و معنادارشان در اندیشه حمایت و دفاع از رژیمی هستند که دیریازود با خشم حزب‌الله و گردانه‌ای مقاومت به فنا خواهد رفت.

 دنیای عرب به‌ویژه عرب‌های سرگردان و خوش‌گذران و سران مرتجعشان اگر اتحاد لازم داشتند نباید اجازه می‌دادند اشغالگران این‌گونه زنان و کودکان و شهروندان بی‌پناهشان فلسطین را بمباران کنند.

به‌راستی کجایند امیران و سران مزدور عرب و هم‌پیمانان با رژیم خبیث و کثیف اسرائیل تا ببینند و بدانند که اگر به این رژیم جانی میدان دهند بساط عیش‌ونوش و دودمانشان را بر باد خواهد داد.

 وقایع رقت‌بار و دلخراش این روزهای غزه و کرانه‌های باختری محصول اهمال و سستی دنیای عرب و بی‌تفاوتی‌های آنان به همنوعان خود و مردمی از جنس و زبان و نژادشان و نشانی بارز و آشکارا از ادعاهای واهی غرب در اجرای دموکراسی و آزادی و برقراری نظم نوین جهانی است.

 حمله مکرر اسرائیل به مدارس و بیمارستان‌ها و مراکز ممنوعه و کشتار لحظه‌ای زنان و دختران و کودکان و خردسالان و سالخوردگان اوج سنگدلی و خون آشامی و خباثت رژیم غاصب اسرائیل را در پیش چشمان بهت‌زده آدمیان معاصر به نمایش گذاشته است.

 ایران اسلامی اول حامی مظلومان و محرومان جهان نمی‌تواند به این دست حملات کور و این همه جنایات اسرائیلی‌ها بی‌تفاوت باشد ازاین‌جهت با هشدار جدی به نتانیاهوی جلاد و کابینه قصاب او هشدار می‌دهد مبادا که با خشم سرداران و امیران ایرانی که در طول تاریخ بشری مدافع حق و مخالف ناحق گوییا و ظلم و ستم‌ها بوده‌اند روبرو شوند که اگر این‌گونه شد خاک زمین و زمانشان را بر باد داده و هستی و نیستی‌شان را نابود خواهند کرد.

 این‌گونه اقدامات اسرائیل حاکی از استیصال او در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

نوسنده سیدمحی الدین حسینی،فعال رسانه

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان