کد خبر: ۱۶۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
شهردار شیراز در گفتگو با "شیرازه":

قطعاً خون شهدای غزه پایمال نخواهد شد

شهردار شیراز گفت: قطعاً خون شهدای غزه پایمال نخواهد شد و انتقام سختی به دشمن صهیونیستی توسط ملت مقاومت فلسطین گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، رژیم صهیونیستی شب گذشته و در یک جنایت وحشیانه با حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه موجب به‌شهادت‌رسیدن جمع بسیاری از حاضران در بیمارستان شدند. به‌نحوی‌که وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهدا را بالغ بر سه هزار نفر و افراد زخمی را بالغ بر ۱۲ هزار نفر عنوان کرده است.

آنچه این روزها در حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد فاجعه انسانی است؛ مادران و کودکان به خاک و خون کشیده می‌شوند و شهروندان از خانه و کاشانه خود آواره می‌گردند.

 در همین راستا محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری گفت: امروز در کشور ما و در خیلی از کشورهای مسلمان‌نشین و آزادگان جهان روز عزای عمومی اعلام شد زیرا مردم همه غصه‌دار و نگران ملت مظلوم فلسطین هستند مخصوصاً موشک‌بارانی که در بیمارستان غزه انجام شد و بیش از هزار نفر از کودکان و زنان مظلوم غزه شهید شدند.

وی ضمن اعلام انزجار خود از رژیم کودک کش اسرائیل گفت: قطعاً خون شهدای غزه پایمال نخواهد شد و انتقام سختی به دشمن صهیونیستی توسط ملت مقاومت فلسطین گرفته خواهد شد.

شهردار شیراز افزود: امیدواریم با اتحاد و انسجام و همگرایی تمامی ملت آزاده و مسلمان جهان با این اقدام دردمندانه برخورد قاطع شود.

اسدی گفت: قطعاً روزبه‌روز به آزادی قدس شریف توسط ملت فلسطین نزدیک‌تر خواهیم شد و رژیم منحوس صهیونیستی برای همیشه از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان