کد خبر: ۱۶۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
امام جمعه موقت شیراز:

امام حسین(ع) به دنیا یاد داد که خون بر شمشیر پیروز است

امام جمعه موقت شیراز گفت: امام حسین (ع)به دنیا یاد داد که خون بر شمشیر پیروز است گاهی خداوند مصلحت می‌داند تا یک مقدماتی پیش نیاید مقدرات قطعی تحقق پیدا نمی‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، آیت‌الله سیدابوفاضل رضوی اردکانی امام‌جمعه موقت شیراز امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در اجماع باشکوه مردم شیراز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به غزه گفت: امروز در شرایطی حساس و شرایط سخت جهان اسلام و امتحان بزرگی برای همه مسلمین است حادثه دلخراش شب گذشته در بمباران بی‌رحمانه در منطقه‌ای که تمام دغدغه‌های بین‌المللی حتی کشورهای عقب‌افتاده این منطق یک منطق شرعی، قانونی که بیمارستان‌ها در زمان شدیدترین جنگ مأمن هستند؛ اما ماهیت خبیث رژیم آدم‌کش و بی‌رحم صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال است منطقه را به خاک و خون کشیده است؛ اما تا کی می‌خواهد ادامه دهد.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به وعده قران در نابودی اسرائیل گفت: بدانید ظالمان عاقبت خوبی ندارند و اسرائیل با بمباران غزه و بیمارستان گور خود را کند، بایدن رئیس‌جمهور احمق آمریکا در حقیقت باعث‌وبانی این جنگ با هواپیما و بمبی که بر سر مردم مظلوم و مجاهد غزه فرود آمد، بود و مطمعنا بدانید وجدان‌های آگاه بشریت این جنایت آمریکا و صهیونیست و دولت‌های غربی به‌ظاهر حقوق بشر را دیدیند و رسوا شده‌اند .

وی گفت: یک زن در حادثه‌ای می‌میرد و تمام سران غرب و آمریکا چنان هیاهویی علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند که فتنه‌گری کنند و الان هزاران کودک جلوی چشمتان در جایی که خودتان اعلام کردید بیمارستان امن است را بمباران کردید.

رضوی اردکانی بیان کرد: اسرائیل پرونده سیاهی دارد و اجل آن رسیده و مطمعنا همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اسرائیل دیگر اسرائیل قبل ۱۵مهر نخواهد بود چنان ضربه‌ای حماس، جنگجویان فلسطین و مقاومت بر کمر اسرائیل زدند که غیرقابل‌ترمیم است.

امام حسین(ع) به دنیا یاد داد که خون بر شمشیر پیروز است
امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به این‌که  یک نفر بعد از شهادت امام حسین (ع) در صحرای کربلا نگاهی به قتل گاه کرد و دید اجساد فرزندان رسول‌الله روی زمین افتاده و زنان در چادرهای سوخته آماده اسارت هستند و گفت چرا امام چنین کاری کرد، در ادامه افزود: امام حسین (ع)به دنیا یاد داد که خون بر شمشیر پیروز است گاهی خداوند مصلحت می‌داند تا یک مقدماتی پیش نیاید مقدرات قطعی تحقق پیدا نمی‌کند؛ لذا ما محکم در کنار ملت قهرمان فلسطین هستیم و همه ملت‌ها از جمله مسلمانان لعن بر آمریکا و اسرائیل می‌کنند.

وی در پایان گفت: بیچاره کسی است که آمریکا و اسرائیل را مدافع حقوق بشر حساب کنند و قران وعده‌اش حق است و اسرائیل نابود می‌شود قدس آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان