کد خبر: ۱۶۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول و دوم

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی از تیم‌های لیگ دسته اول و دوم صادر کرد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مسابقه تیم‌های خلیج‌فارس ماهشهر و نفت و گاز گچساران برگزار و از سوی موسی قنواتی، سرمربی تیم خلیج ماهشهر تخلفاتی مبنی بر نقض اصولی کلی از رفتار از طریق حضور در نیمکت فنی بدون صدور کارت رخ داد.

 وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

باشگاه خلیج‌فارس ماهشهر به دلیل عدم تدارک شرایط مربوط به برگزاری مسابقات از جمله مهیا ننمودن استادیوم منطبق با استاندارهای ابلاغی جهت میزبانی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول مستند به مواد ۵۱، ۱۱۳ و ۱۱۷ مقررات انضباطی به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و به برگزاری مسابقات در ورزشگاه غیر خانگی با تعیین سازمان لیگ فوتبال تا زمان مشخص نمودن ورزشگاه خانگی مورد تأیید این سازمان، محکوم شد.

این رأی در خصوص جریمه نقدی غیرقابل‌اجرا بوده و تماماً ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل‌تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

مسابقه تیم ای شهر راز شیراز و نفت مسجدسلیمان برگزار و از سوی حمزه حدادی، مربی تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث محرومیت قابل‌تجدید نظر است.

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول و دوم

تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۱۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های چادرملو اردکان و پارس جنوبی جم برگزار و از سوی سیامک کوه‌نورد، مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۶۰ میلیون نقدی محکوم شد. این رأی قابل‌تجدید نظر است.
تیم پارس جنوبی جم به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم‌های شناورسازی قشم و شهرداری نوشهر از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار و از سوی علیرضا قنبری، دروازبان تیم شهرداری نوشهر تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر روزشی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل‌تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

علی‌اکبر اسلامی، مدیر تیم شهرداری نوشهر به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل‌تجدید نظر است.

محمدرضا ربیعی، مربی و فیض اله قاسم‌پور، پزشک تیم شهرداری نوشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه هر کدام جداگانه به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند. این رأی قابل‌تجدید نظر است.

باشگاه شهرداری نوشهر به دلیل نقض مقررات انضباطی توسط عوامل تیم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل‌تجدید نظر است.


انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان