کد خبر: ۱۶۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
در قیر و کار زین برگزار شد؛

آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ با ۳۵ گروه جهادی

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با مشارکت ۳۵ گروه جهادی در شهرستان قیر و کار زین آغاز بکار کرد و جهادگران در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، صبح امروز آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ شهرستان قیر و کار زین با صبحگاه مشترک گروه‌های جهادی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولان در سپاه ناحیه قیر و کار زین آغاز شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیر و کار زین در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با اشاره به مأموریت‌های سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی اظهار کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مناسبت هفته بسیج از امروز آغاز شد.

 محمد رسول رضایی افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به‌منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت‌رسانی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیر و کار زین در ادامه با بیان این‌که در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، ۳۵ گروه جهادی در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی خواهند داشت، گفت: بسیج امروز مصمم‌تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

 فرماندار قیر و کار زین با تقدیر از سپاه شهرستان در عرصه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: خدمت به مردم و مسلمانان از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی آیات قرآن و روایات، در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها شمرده شده است.

 مسلم رحیمی گفت: مسئولان و ادارات شهرستان همراه، همگام و با اتحاد و همدلی پشتیان گروه‌های جهادی در شهرستان خواهند بود تا ان‌شاءالله بتوانیم خدمت‌رسان خوبی در عرصه‌های مختلف به مردم شهرستان باشیم.

 در پایان صبحگاه مشترک از برترین گروه‌های جهادی در عرصه‌های خدمت‌رسانی توسط مسئولین شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان