کد خبر: ۱۶۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۸ - ۰۳ آذر ۱۴۰۲

اولین سالگرد شهید مدافع حرم داوود جعفری در قیروکارزین برگزار شد

آیین باشکوه اولین سالگرد شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام «داوود جعفری» شهید راه نابودی اسرائیل، در زادگاهش شهرک ولی عصر شهرک قلات قیروکارزین برگزار شد
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،آیین باشکوه اولین سالگرد شهید مدافع حرم سردار «داوود جعفری» شهید راه نابودی اسرائیل، با حضور سردار محمدعلی فلکی از فرماندهان مدافع حرم و هم‌رزم سردار سلیمانی، فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده شهدا، ایثارگران و مردم ولایت‌مدار در زادگاه شهید شهرک ولی‌عصر قلات قیروکارزین برگزار شد.

فرمانده سپاه قیر و کار زین در ابتدای این یادواره باشکوه با گرامیداشت هفته بسیج به خیرمقدم گویی پرداخت و از حضور مردم ولایت‌مدار شهرستان و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این مراسم قدردانی کرد.

سردار محمدعلی فلکی هم‌رزم سردار سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: تمام فلش صهیونیست‌ها به سمت شیعه انقلابی است برای اینکه به دنبال این هستند که دنیا را فتح کنند و دنیا را در سیطره خود قرار دهند. اما ما به دنبال فتح دنیایی هستیم که حکومت جهانی اسلام که قرآن و انبیا وعده داده‌اند تحقق پیدا کند و لذا آن چیزی که ما به‌عنوان سالگرد شهید داوود جعفری‌ها گرفته‌ایم برای اینکه آن آرمان حکومت جهانی تحقق پیدا بکند و ایده شوم صهیونیست‌ها تحقق پیدا نکند.

سردار محمدعلی فلکی با بیان اینکه اسرائیل در حرکت طوفان الاقصی به تعبیر مقام معظم رهبری ضربه‌فنی شد اظهار داشت: ارتش اسرائیل قدرتش در امکانات نظامی و ارتشش نیست؛ بلکه قدرتی که مدعی بود در اطلاعات خود و نفوذش در کشورهای خاورمیانه و اسلامی بود. اما یک گروه کوچکی در محصور اسرائیل بنام حماس کاری کردند که رژیم صهیونیستی هیمنه‌ای پوشالی را که برای خود بافته بودند از بین رفت.

اولین سالگرد شهید مدافع حرم داوود جعفری در قیروکارزین برگزار شد

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد: اقداماتی که رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان، بمباران وحشیانه بیمارستان‌ها در حال انجام‌دادن است یک نوع جرزنی است و به‌عنوان یک کارشناس نظامی اعلام می‌کنم ایران اگر اراده بکند همین‌الان اسرائیل را بگیرد حداکثر یک روز است.

وی تصریح کرد: در روزهای اول این قضایا پادشاه اردن رسماً اعلام کرد فرودگاه‌های اردن در اختیار کشور آمریکا برای کمک به اسرائیل است امام وقتی بعد از حمله وحشتناک رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، و سپس مردم دنیا به خیابان‌ها آمدند همین پادشاه اردن از این اقدام منصرف شد. رئیس‌جمهور ترکیه نظرش چیزی دیگری بود. اما مردمشان در صحنه بودند و تغییر چهره دادند. هرگاه مردم در صحنه باشند مطمئن باشید آرمان شیطانی استعمارگران را نابود خواهیم کرد.

ادامه این مراسم با سخنرانی همسر شهید داوود جعفری در وصف رشادت‌ها و پایمردی این شهید بزرگوار همراه بود و همچنین مداحی محمدحسن محبی مداح اهل‌بیت (ع) در وصف شهدا و ائمه (ع) و تقدیر از خانواده شهدای شهرک ولیعصر (عج) قلات بود.

همچنین اقدام زیبای مسئول اداره ارشاد شهرستان قیروکارزین عباس روستا در روز مراسم عقد خود، در یادواره شهید داوود جعفری حضور یافتند تا زندگی مشترک خود را با یاد و نام شهدا آغاز کنند.

سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، یکم آذرماه ۱۴۰۱ توسط ایادی رژیم صهیونیستی با انفجار بمب کنار جاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم داوود جعفری متولد شهرستان قیروکارزین شهرک قلات از استان فارس بود که پیکر مطهر پاک این شهید ششم آذر پس از تشیع پیکر مطهر در زادگاهش، به شیراز منتقل شد و در صحن متبرک احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) تدفین خاک‌سپاری شد.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان