کد خبر: ۱۶۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲

شهرستان قیروکارزین میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهد بود

فرمانده سپاه قیروکارزین از آیین استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام از مورخ ۱۵ آذرماه به مدت سه روز در ۹ نقطه از شهرستان قیروکارزین خبر داد.
گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین  از آئین استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام از مورخ ۱۵ آذرماه به مدت سه روز در ۹ نقطه از شهرستان قیروکارزین خبر داد.

رضایی با اشاره به رزمایش عظیم فرهنگی و همنشینی با شهید گمنام در قیروکارزین گفت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  شهرستان قیروکارزین ۱۵ آذر ماه میزبان یک شهید گمنام از شهدای تازه تفحص شده در دوران دفاع مقدس به مدت سه روز خواهد بود.

فرمانده سپاه قیروکارزین با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان صورت گرفته است، عنوان کرد: چهار شنبه ۱۵ آذر ماه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام  ساعت ۱۵ الی ۱۷ عصر در میدان غدیر محله سکه روان شهر قیر با حضور  مسئولین  و مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ادامه بعد از مراسم استقبال، پیکر مطهر شهید گمنام به مسجد امام خمینی(ره) امام شهر انتفال داده خواهد شد و مردم این خطه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر میزبان شهید گمنام خواهند بود.

رضایی ادامه داد: سپس پیکر مطهر شهید گمنام به شهرک علی آباد انتقال داده می‌شود و  مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام توسط مردم ولایت‌مدار این دیار از ساعت ۱۹ الی ۲۱ شب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: مراسم استقبال، تشییع و بیعت با شهید گمنام در روز دوم ۱۶ آذر ماه در مرکز دهستان هنگام ساعت ۸ صبح الی ۱۳ انجام می شود و سپس مردم شهر مبارک آباد پنج شنبه عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در گلزار شهدای این شهر میزبان شهید گمنام خواهند بود.

 رضایی در ادامه اظهار کرد: مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در شهر کارزین از  ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر پنج شنبه در مکان مسجد جامع شهید مطهری این شهر انجام خواهد شد و سپس پیکر مطهر شهید به سپاه شهرستان قیروکارزین منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید روز جمعه ۱۷ آذر ماه در بخش افزر  از ساعت ۸  الی ۱۰ صبح صورت خواهد گرفت و سپس پیکر مطهر شهید به مرکز شهرستان شهر قیر منتقل خواهد شد و مردم قیروکارزین مراسم بیعت و وداع با شهید گمنام از ساعت ۱۱ الی ۱۴  در مکان  مصلی نماز جمعه برگزار خواهند کرد.

انتهای /224224
نظرات بینندگان