کد خبر: ۱۶۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس خبر داد:

احداث ۱۲۸ مسکن برای مددجویان نیازمند فارس

رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس از احداث ۱۲۸ مسکن برای مددجویان نیازمند، به همت خیر دارابی باارزش ۱۲۸ میلیارد تومان در فارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، افسانه اقبال رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مسکن محرومان و مددجویان تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: «جلیل مجاهد» خیر استان فارسی تاکنون ۲۱۰ فرزند معنوی در مناطق محروم شهرستان داراب را تحت پوشش قرار داده و از ابتدای امسال تاکنون نیز بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به‌حساب این افراد واریز کرده است همچنین به همت این نیک‌اندیش ۱۲۸ مسکن مددجو نیازمند به ارزش ۱۲۸ میلیارد تومان در فارس ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: این خیر شهرستان دارابی تاکنون ۱۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان داراب نیز اهدا کرده که این جهیزیه‌ها بالغ بر یک میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

احداث ۱۲۸ مسکن برای مددجویان نیازمند فارس

به گفته این مقام مسئول باتوجه‌به خدماتی که این خیر استان فارس به مددجویان ارائه کرده، استاندار فارس در ویژه‌برنامه‌ای از این شخص تقدیر کرده و از وی خواست تا با سرمایه‌گذاری در استان، امکان اشتغال آفرینی هم استانی‌های خود را فراهم سازد.

منبع: خبرگزاری دفاع پرس

انتهای پیام/
نظرات بینندگان