کد خبر: ۱۶۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
در چهل و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان، رقم خورد؛

آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز بر مدار افتخارآفرینی ورزشی

دانش‌آموزان ورزشکار آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز در چهل و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان، فاتح مسابقات ورزشی دانش‌آموزی استان فارس شدند و مدال‌های رنگارنگ این دوره از مسابقات را از کسب کردند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، کسب مقام قهرمانی و مدال طلا، در مسابقات بسکتبال پسران متوسطه دوم، با مربیگری جواد عزت‌آبادی و سرپرستی محمدمرادی و کسب مقام نایب‌قهرمانی رشته هندبال پسران، با مربیگری محمد زینی‌وند و سرپرستی امین شاهسوند، بخشی از این پیروزی‌هاست.

عرفان کاظمی، امیرعباس بیگی، محمدمهدی غلامی و امیرمحمد معصومی اعضای تیم بسکتبال پسران را تشکیل داده و ابوالفضل رحیمی، حسین غضنفری، امیرمهدی احسنت، ابوالفضل مجاب، محمد ژاله، محمدباقر محدود، علی‌اصغر رحیمی، رضا براتی دهنوی، امیرحسین روستا، مهدی عوضی دشتکی، امیرعلی حافظ و مجتبی جلالی‌فرد اعضای تیم هندبال پسران در این دوره از مسابقات بودند.

اعضای تیم دانش‌آموزان پسر آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز، همچنین موفق شدند مقام نایب‌قهرمانی دوومیدانی با مربیگری علیرضا فتوحی و سرپرستی محسن کاظمی را از آن خود کنند. محمدعلی محمدلو، وحید درویش دانا، محمد رفیعی کوشککی، حسین زارع، پویا وزیریان و محمد جعفری فرد اعضای تیم دوومیدانی بودند.

این گزارش حاکی از آن است که کاپ اخلاق مسابقات نیز به سید احمدرضا عینی، رضا معصومی پور، محمد نظیفی، امیرعلی مرادی، ابراهیم‌آبادی و حسین شعبانی، پسران دانش‌آموز متوسطه دوم از آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز و عضو تیم بدمینتون با مربیگری امیرعلی جمشیدی و سرپرستی اسماعیل رضایی تعلق‌گرفته است.

آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز بر مدار افتخارآفرینی ورزشی

آئین پایانی این دوره از مسابقات با حضور مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز و همراهی شورای معاونان برگزار شد.

در چهل و یکمین دوره مسابقات ورزشی گرامیداشت شهدای دانش‌آموز فارس، دانش‌آموزان پسر متوسطه از سی و سه شهرستان فارس در ۱۲۰ رشته به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
نظرات بینندگان