کد خبر: ۱۶۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۳ دی ۱۴۰۲
یادداشت؛

ایرانی کشون اسرائیلی از عمق تاریخ تا شهر کرمان

هنوز سخنان تهدیدآمیز بنیامین نتانیاهو در شهرهای متعدد سازمان ملل وجود دارد و توییت‌ها و پیام‌های مختلفش گواهی بر آن است که ابایی از بیان این حقیقت ندارد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی دو انفجار کور در شهر کرمان، سبب شهادت و مجروحیت صدها تن از مردم ایران شد. انفجاری که از همان دقایق اول تعدادی از صفحات رسمی اسرائیل مسئولیتش را به عهده گرفتند.

هرچند این اعترافات تأییدی بر ایرانی کشی اسرائیلی‌هاست، اما نباید از آن تعجب کرد؛ زیرا رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک انحراف بزرگ در یهودیت همواره در طول تاریخ به کشتن ایرانیان افتخار کرده و کاملاً وقیحانه در سالروز آن کشتارها جشن و پایکوبی برگزار می‌کند.

هنوز سخنان تهدیدآمیز بنیامین نتانیاهو در شهرهای متعدد سازمان ملل وجود دارد و توییت‌ها و پیام‌های مختلفش گواهی بر آن است که ابایی از بیان این حقیقت ندارد، 

هرچند این خوی رژیم صهیونیستی جای تعجب ندارد، اما باید از آنانی تعجب کرد که ادعای ایرانی بودن داشته و نه‌تنها این حقیقت تاریخی علیه ایرانیان را محکوم نمی‌کنند؛ بلکه به اشکال مختلف جمهوری اسلامی ایران را مقصر جلوه داده و تلاش می‌کنند دست‌های آشکار اسرائیل در جنایت‌های مختلف از جمله در حادثه تروریستی اخیر کرمان را پنهان کنند.

نویسنده: سید محسن هاشمی؛ استاد دانشگاه و تحلیل‌گر سیاسی 


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان