کد خبر: ۱۶۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تیم دوم اعزام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل پزشکان متخصص و فوق‌تخصص و کادر پرستاری است که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرمان به مراجعان و مجروحان این حادثه، خدمات موردنیاز را ارائه می‌دهند.
به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، دومین ستاد مدیریت بحران دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه نیز تشکیل و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن عرض تسلیت در پی به‌شهادت‌رسیدن جمعی از هم‌وطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان گفت: تیم دوم اعزام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل پزشکان متخصص و فوق‌تخصص و کادر پرستاری است که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرمان به مراجعان و مجروحان این حادثه، خدمات موردنیاز را ارائه می‌دهند.

وی با اعلام اینکه تا کنون ۸ پزشک متخصص و ۳۰ نفر پرستار بخش‌های مراقبت‌های ویژه «ICU» و اتاق عمل به بیمارستان‌های کرمان اعزام شده‌اند، افزود: پزشکان متخصص اعزامی شامل ۲ جراح تروما، ۲ جراح عروق، ۲ جراح ارتوپد، یک جراح اطفال و یک جراح مغز و اعصاب می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی استان فارس برای همکاری با مجموعه سلامت در اعزام هوایی تیم‌های تخصصی و فوق‌تخصصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان نیز، قدردانی کرد.
 مسئول ارشد حوزه سلامت فارس از آمادگی کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی استان برای پذیرش و ارائه خدمات به مجروحان این حادثه خبر داد و از خداوند متعال برای مجروحان این اقدام تروریستی، آرزوی شفای عاجل کرد و خواستار صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان شد.

انتهای پیام/



منبع: فارس
نظرات بینندگان