کد خبر: ۱۶۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۱۵ دی ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان فارس در گفتگو با شیرازه:

داعش یک نقطه از نیروهای نیابتی آمریکا و اسرائیل است

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: داعش یک خط و یک نقطه از نیروهای نیابتی آمریکا و اسرائیل است که به دست خودشان تشکیل شده و هر روز به یک نام و نقشه وارد میدان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، امروز ۱۵ دی‌ماه مردم شیراز هم‌زمان با دیگر نقاط کشور پس از خطبه‌های نمازجمعه در تجمعی اعتراضی به جنایات تروریستی داعش و سردمداران استکبار جهانی، شعارهای ضداستکباری سردادند.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه این تجمع در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: ملتی که دشمن زیاد دارد باید انتظار این روزها هم بکشد و قطعاً این امر بزرگی مردم کشور ما خواری دشمنان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه آنها جرات ندارند در میدان واقعی نبرد مردانه ورود کنند افزود: دشمن در میدان نبرد شکست خورد و محو شد و حاج‌قاسم سلیمانی حکومت آنها را متلاشی نمود و اکنون که دستشان به جایی بند نیست به جان زنان و کودکان بی‌گناه افتاده‌اند.

داعش یک نقطه از نیروهای نیابتی آمریکا و اسرائیل است

سردار حبیبی ادامه داد: با نگاهی به آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان مشاهده می‌کنید که هیچ یک از آنها اسلحه به دست یا فرمانده نبودند؛ بلکه تعدادی دانش‌آموز نوجوان، کودک و زن بی‌دفاع را به شهادت رسانده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با طرح این پرسش که کدام عقل و منطق به آنان اجازه می‌دهد که چنین کاری را انجام دهند؟ اظهار کرد: مردم ما با نثار خون خود و تقدیم شهدا هم بزرگ‌تر و هم قوی‌تر می‌شوند و دشمن هم خواری و ذلت خود را بیش از گذشته نمایان می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر با این حرف که حمله تروریستی در کرمان کار داعش بوده موافق هستید؟ عنوان کرد: داعش یک خط و یک نقطه از نیروهای نیابتی آمریکا و اسرائیل است که به دست خودشان تشکیل شده و هر روز به یک نام و نقشه وارد میدان می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۲۲۴


نظرات بینندگان