کد خبر: ۱۶۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
شیرازه گزارش می‌دهد؛ 

روز رهایی از استکبار جهانی

 ۲۲ بهمن نقطه آغازین سرافرازی، حرکت به سمت قله‌های پیروزی، دستیابی به نقاط قوت در پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روز رهایی از استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، از حکومت علوی تا انقلاب اسلامی پدیده ریزش‌ها و رویش‌ها امری مرسوم و طبیعی است؛ اما جریان تحریف با پروپاگاندای رسانه‌ای به دنبال این است که طرد فرزندان ناخلف از سوی انقلاب که از نقاط قوت انقلاب اسلامی است به‌عنوان ضعف انقلاب معرفی کند.


دراین‌خصوص دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی راهبرد امامین انقلاب از انقلاب ۵۷ تاکنون است که می‌تواند از یک‌سو قطب نمایی باشد برای آنانی که می‌خواهند در صراط انقلاب و در مسیر ولایت گام بردارند و از سویی دیگر گامی جهت خنثی‌سازی توطئه تحریف و پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن شود.


بر همین اساس اسماعیل خوشبخت فرماندار شهرستان مرودشت در گفتگو با شیرازه گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانگر عزم و اراده راسخ مردمی است که با تاسی از دین مبین اسلام و رهبری حکیمانه امام راحل عظیم الشان (ره) مقابل نظام سلطه و طاغوت و جهان غرب که پشتیبان آن بود ایستادند و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به الگوی آزادگی و آزادی‌خواهی برای تمام حق‌طلبان جهان بدل شدند. این انقلاب نشان داد مردم ایران بزرگ اسلامی هرگز مقابل ظلم و شرک و استکبار جهانی سر خم نخواهد کرد. 


 وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف بیان کرد: مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال کشور و رهایی آن از یوغ استکبار جهانی است در کنار آن و در حوزه‌های گوناگون فناوری، اقتصاد، فرهنگ، صنعت و دیگر موارد با نگاه به داخل و تکیه بر دانش و توان نیروهای انقلاب، متعهد و جوان پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیاری مانند توسعه راه‌ها، توسعه و پیشرفت صنایع، ارتقای توان نظامی و دفاعی، توزیع عادلانه خدماتی مانند گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی و... به تمام نقاط کشور حتی دورافتاده‌ترین مناطق نیز داشتیم.
 
فرماندار شهرستان مرودشت در ادامه افزود: پیش از انقلاب شاهد تلاش رژیم در جهت کنارزدن دین انسان‌ساز اسلام و جایگزینی آن با عناصر تندروانه ملی‌گرایی بودیم از طرف دیگر وابستگی علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی به غرب که عدم پایگاه علمی و فرهنگی موجب تضعیف فرهنگی جامعه شده بود و این موضوع تنها با انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) مرتفع شد.


خوشبخت افزود: در دوره پهلوی تنها تعداد محدودی کتاب و مجله و آن هم با محتوای نامناسب منتشر می‌شد؛ اما امروز شاهد نشر کتاب‌ها و مجلات گوناگون و به‌ویژه تخصصی در حوزه‌های گوناگون هستیم. این مقایسه را در زمینه‌های دیگری مانند هنر، تلویزیون، ورزش هم شاهد هستیم. 


بازخوانی رفتار مدیریتی امامین انقلاب نیز می‌تواند پادزهر تبلیغات مسموم جریان تحریف باشد که تبیین موضوعات توسط هادیان سیاسی، راویان انقلاب و افراد حاضر در زمان انقلاب برای جوانان می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و از طرفی رسانه‌ها با اجرایی‌کردن واژه جهاد تبیین، با فعالیت جهادی رسانه‌ها و رسالت مهمی که بر دوش دارند می‌توانند، روایتگر واقعیت‌های دستاوردهای انقلاب باشند و جلوه‌گر جان‌فشانی یک ملت انقلابی باشند و با جنگ شناختی و آگاهی مردم واقعیت‌ها را از دروغ‌پردازی‌ها با مرزبندی و روشنگری، حقایق را روایت کنند.


از طرفی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کلانتری امام‌جمعه موقت شهرستان مرودشت به خبرنگار شیرازه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر این است که ملت ایران از ظلم رژیم ستم‌شاهی به ستوه آمده بودند و در مقابل رژیم ایستادند و پیروز شدند و شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را سر دادند و پیروز شدند. 


 وی گفت: امروز به فضل خدای بزرگ در همه صحنه‌های مختلف جمهوری اسلامی پیروز میدان است و ازنظر کشاورزی، صنعت، سلول‌های بنیادی، نظامی، هوا و فضا و مسائل دیگر در دنیا حرف برای گفتن دارد اینها همه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که جوانان باید نسبت به دستاوردها آگاه شوند.


امام‌جمعه موقت شهرستان مرودشت در ادامه افزود: شرایط قبل از انقلاب فرهنگ رو به بی‌دینی بود و مردم را به‌طرف بی‌بند باری رژیم سوق می‌داد؛ ولی بحمدالله در زمان انقلاب مردم روبه دین‌داری و مردم‌سالاری حرکت می‌کنند و ایران اسلامی امروز «ام القرا» است.


در واقع انقلاب اسلامی تنها انقلاب موجود در جهان است که وجود آن بر اساس خواست مردم شکل گرفت و در میان انقلاب‌های دیگر کشورهای جهان چنین درک و فهمی از انقلاب برای مردم آنها وجود ندارد؛ چون انقلاب اسلامی ایران گفتمان متفاوتی دارد و ریشه در تاریخ اسلام داشت که نقطه آغازین سرافرازی و حرکت به سمت قله‌های پیروزی و دستیابی به نقاط قوت در پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همین دهه فجر است.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین حدادی امام‌جمعه موقت شهرستان کوار چندی پیش در گفتگو با خبرنگار این رسانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تحلیل و تفسیر آیه شریفه جاء الحق و زهق الباطل دانست و گفت: انقلاب به معنای زنده شدن کرامت انسانی طبق آیه انّ اکرمکم عندالله اتقاکم است و نمونه بارز آن مردم ما هستند که حکومت طاغوت را رها کردند و خودشان را در آغوش حصار امنِ کلمه «لااله‌الاالله» جای دادند.


وی افزود: نقشه راه آزادگی را سیدالشهدا برای تمامی مردم آزادی‌خواه دنیا ترسیم نموده است و در سال ۸۸ نیز مردم نشان دادند که اگر دشمن بخواهد اعتقاد و باور آنها را مورد هتاکی قرار دهد حماسه ۹ دی‌ها را دوباره احیا خواهند کرد.


امام‌جمعه موقت کوار با دعوت از مردم برای خلق ۲۲ بهمن باشکوهی دیگر تصریح کرد: امسال بیایید ۲۲ بهمنی را با حضورمان خلق کنیم که دشمنان قسم‌خورده، در خواب هم دیگر نتوانند افکار پریشان خود را نسبت به عظمت مردم ایران ببینند و روزبه‌روز شاهد فروپاشی و ازبین‌رفتن تفکرات لیبرال در داخل و خارج از کشور باشیم تا گامی در تحقق ظهور حضرت حجت برداریم.


انتهای خبر/224224

برچسب ها: 22بهمن ، گزارش ، شیرازه
نظرات بینندگان