کد خبر: ۱۶۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفتگو با شیرازه:

دشمنان آب در هاون می‌کوبند

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دشمنان مانع آزادی مردم در کشورهایشان می‌شوند به دین معنی که مانع حق تعیین سرنوشت، استقلال ملی و اقتصادی می‌شوند؛ اما در آخر متوجه می‌شوند که آب در هاون کوبیده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز ۲۲ بهمن‌ماه در حاشیه مراسم راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری با بیان اینکه حضور گسترده مردم شیراز در این راهپیمایی نشان‌دهنده عظمت، مقاومت و همدلی مردم است، گفت: مردم همیشه پای‌کار انقلاب و کشورشان هستند.


وی افزود: عشق مردم کشور جمهوری اسلامی ایران است و عاشق سرزمینشان بودند و هستند و قطعاً حضور مردم در صحنه پاسخ کوبنده‌ای بر تصورات دشمنان است.


بهادری جهرمی در پاسخ به سؤال خبرنگار این رسانه که حضور چشمگیر مردم را شاهد بودیم، به نظر شما چطور می‌توانیم در این روز پاسخ محکمی به دشمنانی بدهیم که تصور غلطی از حضور مردم در این روز داشتند؟ تصریح کرد: دشمنان برایشان همین حضور مردم کافی است و قطعاً پاسخ محکمی برای دشمنان بود حرف و عملکرد دشمنان اهمیتی ندارد همچنین مردم در دل خود به حرف دشمنان می‌خندند.


سخنگو و رئیس اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اینکه پیام این راهپیمایی، حضوری عظیمی از مردم است که برای دشمنان روشن است، اضافه کرد: ما قدردان مردم عزیز کشورمان هستیم.


وی در پایان خطاب به دشمنان ادامه داد: پیام ما حضور مردم در صحنه‌ها است همین مردم را ببینند و حساب کار به یاد دستشان ۴۵ سال است که مستمر ما را تحریم می‌کنند ضربه‌هایی را وارد می‌کنند تا مانع رشد ما شوند همچنین دشمنان مانع آزادی مردم در کشورهایشان می‌شوند به دین معنی که مانع حق تعیین سرنوشت، استقلال ملی و اقتصادی می‌شوند؛ اما در آخر متوجه می‌شوند که آب در هاون کوبیده‌اند.


انتهای خبر /224224

نظرات بینندگان