کد خبر: ۱۶۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

جشنواره مالک‌اشتر در سروستان برگزار شد

ششمین جشنواره مالک‌اشتر با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در شهرستان سروستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی سپاه ناحیه سروستان، حسین مباشری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سروستان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تقدیر از بسیجیان الگو در جشنواره مالک‌اشتر باید هرساله انجام گیرد تا ضمن تشکر از تلاش‌های این عزیزان، قدردان بسیجیان باشیم.

معرفی فرماندهان و مسئولان برتر ایجاد زمینه تعالی‌بخشی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است.


وی در ادامه گفت: نقشه راه انتخابات در سن چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مؤلفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است و حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند باعث تحقق ایران قوی خواهد شد.
سپس علی زارع دبیر جشنواره مالک‌اشتر گفت: الگو نمایی و تقویت فرهنگ شایسته‌سالاری مهم‌ترین هدف جشنواره مالک‌اشتر در سپاه و بسیج است و بهره‌گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت‌ها و تقویت ظرفیت‌ها برای اجرای بهتر مأموریت‌هاست و امروز یکی از الگوی برتر و موفق سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است.


در ادامه برنامه هاشم جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر در سخنان بصیرتی گفت: انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست.

وی افزود: امروز روز تحقق وعده‌های امام خمینی (ره) است، امروز آمریکا در برابر عظمت ملت اسلامی کم آورده است. جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت و اقتدار است. امروز انقلاب ایران به همه جای دنیا صادر شده و حتی مردم غزه در مقابل همه دنیا دارند مقاومت می‌کنند، تأثیرگذارترین مسئله حضور و مشارکت در انتخابات امنیت کشور خواهد بود.


در پایان مراسم از فرماندهان حوزه‌های مقاومت، پاسداران، فرماندهان پایگاه نمونه، بسیجیان فعال در عرصه بسیج تقدیر شد.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان