کد خبر: ۱۵۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
فرمانده سپاه قیروکارزین:

حقوق بشر آمریکایی در ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی به غایت رسوایی خود رسید

فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: حقوق بشر آمریکایی در ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی به غایت رسوایی خود رسید

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، فرمانده سپاه قیروکارزین در جمع رزمندگان و پیشکسوتان این شهرستان با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادتش نشان داد که اول تروریسم بین الملل خود آمریکاست اظهارداشت: با شهادت سردار سلیمانی اثبات شد که حقوق بشری که آمریکا از آن دم می زند فقط یک گفتمان ظاهری است و باطن آن مخالف حقوق بشر است. انسان هایی که در کشورهای سوریه ، عراق ، یمن ، لبنان و کشورهای دیگر توسط داعش ترور شدند و جان دادند این ها بشر نبودند؟

سرهنگ محمد رسول رضایی افرود: حقوق بشر آمریکایی در ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی به غایت رسوایی خود رسید. گفتمان آزادی واقعی در یک انسان آزادی خواهی مثل حاج قاسم سلیمانی که به تبعیت از مکتب امام حسین (ع) برای حمایت از مظلومان دنیامانند سوریه و عراق و دیگر کشورهای مسلمان قیام کرد برهمگان مبرهن و آشکاراست ، آمریکا یک چنین شخصی را ترور می کند. اینجاست که گفتمان آزادی آمریکایی زیر سوال می رود.

وی با بیان اینکه آمریکا آزادی بشری می خواهد که زیر سیطره خودش باشد ابراز داشت: آمریکا بدنبال به بردگی کشاندن انسان ها و جوامع اسلامی است نه بدنبال آزادی انسان ها . انسانی را آزادیخواه تلقی می کند که زیر سلطه خودش باشد.هر انسانی که می خواهد زیر سلطه آمریکا نباشد به هر طریقی بدنبال ترور اوست.

فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: همه به وضوح دیدند حاج قاسم سلیمانی مستقیما بدست آمریکا بشهادت رسید نشان دهنده این است که سردار سلیمانی شخصیتی بوده است که محبت این شهید نه فقط درقلوب مردم ایران اسلامی بلکه در دل های مسلمان ها جا دارد.

سرهنگ رضایی عنوان داشت: ستاد بزرگداشت دهه مقاومت شهرستان برنامه ها و نشست های بصیرتی در سطح مساجد و پایگاههای بسیج برنامه ریزی کرده است که مهمترین آن مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی سه شنبه مورخ 13 دی ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات شهید علیرضا قلی پور آموزش و پرورش قیروکارزین برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان