کد خبر: ۱۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس:

صادرکنندگان نمونه استانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: در راستای تقدیر و تشکر از صادرکنندگان نمونه و فعالین عرصه صادرات استان، همایشی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مرتضی شریفی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: همواره از صادرات به‌عنوان موتور متحرک رشد اقتصادی یاد می‌شود؛ لذا در راستای تقدیر و تشکر از فعالین عرصه صادرات کشور، ۲۹ مهرماه به‌عنوان روز ملی صادرات در تقویم نام‌گذاری شده است. 
 
 وی افزود: در استان فارس نیز هر سال بعد از برگزاری روز ملی صادرات در کشور، همایشی در جهت تقدیر از صادرکنندگان منتخب استانی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار می‌گردد. 
 
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: امسال نیز در همین راستا در امروز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفندماه در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی با حضور مسئولین استانی و کشوری مراسمی خواهیم داشت. 
 
شریفی در پایان ضمن دعوت از کلیه فعالین اقتصادی جهت حضور در این مراسم گفت: از همه فعالین سرمایه‌گذاری و صادرکنندگان استانی خواستاریم ما را در برگزاری و غنای بیشتر آن یاری رسانند.

 

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان