کد خبر: ۱۶۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس شورای فضای مجازی استان فارس: 

باید بر فضای مجازی متمرکز شویم

رئیس شورای فضای مجازی استان فارس گفت: افسران جنگ نرم باید فضای مجازی را مدیریت کنند و دروغ، فریب و جنگ روانی دشمنان را افشا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، عصر امروز ۲۴ اسفندماه همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی نواحی بسیج سپاه بقیه الله (عج)، ثارالله (ع)، احمد بن موسی (ع)، محمد رسول‌الله (ص) و امیرالمؤمنین (ع) شیراز برگزار شد.


ایزدپناه رئیس شورای فضای مجازی استان فارس در این همایش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: جهاد در فضای مجازی داشته باشید و جلوی جنگ نرم دشمن را بگیرید همچنین زورگویی دشمنان را تحمل نکنید و با آن مقابله کنید، گفت: نگذارید دشمنان هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

 

باید بر فضای مجازی متمرکز شویم


وی افزود: افسران جنگ نرم باید فضای مجازی را مدیریت کنند و دروغ، فریب و جنگ روانی دشمنان را افشا کنند.


رئیس شورای فضای مجازی استان فارس خطاب به فعالان فضای مجازی بیان کرد: مقام معظم رهبری چهارچوبی را برای فضای مجازی تعیین کرده‌اند منطق قوی، سخن قوی عقلانیت، زینت عاطفه و به‌کارگیری اخلاق است.
وی ادامه داد: ما باید این کلید واژه‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم باید استدلال‌های خود را بسیار قوی کنیم تا دشمنان را شکست دهیم.

ایزدپناه با اشاره به اینکه در این جهان مقدس باید بر فضای مجازی متمرکز شویم، ادامه داد: کسانی که در دوران دفاع مقدس مشغول طراحی بودند و به‌موقع و زمان مناسب وارد نبرد با دشمن بعثی می‌شدند تا دفاع مقدس به پیروزی انجامید و یک وجب از خاکمان را به دشمن نداده‌ایم.


وی تصریح کرد: ما در عرصه فضای مجازی باید اتاق جنگمان شکل بگیرد تا بتوانیم مقابل دشمن باقدرت بجنگیم.


انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان