کد خبر: ۱۶۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید محمود باقرپور:

از امام این فرزند زهرا (س) دست‌بردار نباشید

شهید محمود باقرپور در وصیت‌نامه خود آورده است:  ای امت حزب‌الله از امام این فرزند زهرا (س) دست‌بردار نباشید که اگر دست برداشتید به حقیقت زمان سقوط شماست و همگام با روحانیت مبارز صحنه انقلاب بوده و پشت سر رهبر نه یک قدم جلو نه عقب حرکت کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید محمود باقرپور در روز سوم خردادماه سال ۱۳۴۳ در خانواده‌ای مذهبی و متوسط در شهر «اشکنان» دیده به جهان گشود.

تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در زادگاهش گذراند و در جوانی به انجام فرایض دینی پایبند شد. از نظر اخلاقی روحیه‌ای شاد و بانشاط داشت، تقوی و جهاد را در هم آمیخته بود و تجسم تمام‌نمای یک مجاهد فی‌سبیل‌الله بود.

با شروع جنگ تحمیلی، بیشتر عمر خود را در جبهه‌های نبرد گذراند و در اکثر عملیات‌ها خط‌شکن بود. در ناملایمات بسیار صبور و بردبار بود و فداکاری‌ها و مجروحیت‌های خود را هرگز بازگو نمی‌کرد، یک‌بار هنگام درگیری با دشمن به محاصره درآمد و حدود هفت روز در غاری سپری کرد.

سرانجام در عملیات کربلا چهار مورد اصابت تیر دشمن قرار گرفت و درحالی‌که فریاد یا مهدی (عج) سر می‌داد، در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۰۴ در سن ۲۲ سالگی به خیل شهیدان پیوست.

وصیت‌نامه شهید: 
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
به نام آن معبودی که ما را آفریده و روش صحیح زندگی و چگونه به لقاء وجه خدا رسیدن را به ما نشان داد خداوند بر محمد و آلش درود فرست.

خدایا من از جهان و جهانیان فرار کرده‌ام و به‌سوی تو آمده‌ام خدایا هم اکنون که به درگاهت آمده‌ام و فریاد می‌زنم به فریادم برس که بنده‌ای چون من حقیر و معبودی چون تو چه باید بگوید در برابر این همه نعمت و عظمت و عجیب‌تر اینکه چه می‌تواند بگوید؟


خداوند در آخرین لحظه‌های عمرم امیدوارم کن از این فضل و کرمت و بخشش آن‌چنان که امیدوارم.

اینک ذکر چند نکته که اگر شهادت نصیبم شد که الله العالم خدا می‌داند یادآور می‌شوم هر چند که من کوچک‌تر از آنم بتوانم با یک امت شهیدپروری سخنی بگویم.

 ای امت حزب‌الله از امام این فرزند زهرا (س) دست‌بردار نباشید که اگر دست برداشتید به حقیقت زمان سقوط شماست و همگام با روحانیت مبارز صحنه انقلاب بوده و پشت سر رهبر نه یک قدم جلو نه عقب حرکت کنید.

علیه هر کفر و شرک و نفاق که ان‌شاءالله پیروزی حتمی است شکرگزار این نعمت خدادادی باشید.

ای پیروان حضرت رسول سلام‌الله‌علیه پیروزی شما در گرو در صحنه بودن شما و اطاعت از ولایت‌فقیه که حقیقت استمرار حرکت انبیا است ان‌شاءالله که پیروزید.


ای خواهران حزب‌الله از رهبر خود زهرا (س) دستور بگیرید که می‌فرماید: حجاب زینت زن مسلمان است حجاب خود را حفظ فرمایید که حجاب تو ای خواهرم کوبنده‌تر از سرخی خون شهیدان است.


ای پدر، مادر، برادر و خواهرم هر چند فرزندی در خور لیاقت شما نبوده‌ام و نتوانسته‌ام وظیفه‌ام در قبال شما انجام دهم مرا ببخشید و متوجه باشید که هدف از آفرینش انسان چیست و جایگاه و بازگشت بعدی کجاست و نه مگر اینکه خداوند می‌فرماید که ما جن و انس را فقط برای عبادت آفریده‌ایم و نه مگر اینکه دین خدا اسلام است و دفاع از دین خدا عبادت و خواست خداست.

پس من نیز وظیفه خود می‌دانم که حافظ دین خدا باشم حتی از جان خود دریغ نخواهم نمود امیدوارم خدایم نیز قبول بفرماید.

 

انتهای خبر/
 

نظرات بینندگان