کد خبر: ۱۶۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین در گفتگو با شیرازه: 

به فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین گفت: سال به سال به فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم و این امر به لطف خداوند متعال و اتحاد مسلمانان محقق خواهد شد.

محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: وقتی امام راحل (ره) با درایت خود آن را روز جهانی قدس نامید، شاید فلسفه ایشان این بود که مسئله فلسطین، مسئله جهان اسلام و در عین حال مسئله بشریت است.
وی افزود: روز قدس روزی است که متعلق به دین، کشور و ملت خاصی نیست، اما روز قدس یک روز جهانی برای آزادگان جهان است. روز قدس روز مقاومت، ایستادگی در برابر دشمنان و نماد اتحاد مسلمانان در برابر استکبار جهانی است .


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین در ادامه افزود: روز قدس روز در میدان بودن مسلمین است و مسئله بیت‌المقدس مسئله بشریت و اسلام است و بیت‌المقدس محل سجده انبیا و فرشتگان و اولیا و آیینه ساحت مقدس خداوند است و در قرآن تنها سرزمینی که به‌عنوان سرزمین مقدس معرفی شده است سرزمین فلسطین و بیت‌المقدس است که برای همه ادیان اهمیت فوق‌العاده‌ای داشته و دارد.


رضایی بیان کرد: روز قدس حامل پیام‌های جهانی برای میهن ماست، روزی است که اعلام می‌کنیم هرگز زیر بار ظلم نخواهیم رفت، به دین مبین اسلام پایبند هستیم، به قبله اول مسلمانان احترام می‌گذاریم و ما هرگز به رژیم غاصب اسرائیل و متحدانش اجازه نمی‌دهیم این اتحاد بین جهان اسلام را خدشه‌دار نماید.


وی گفت: به برکت شجاعت و فداکاری نیروهای حزب‌الله و مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان، رژیم اسرائیل که زمانی آرزوی امتداد رود نیل تا فرات را داشت، تحت محاصره و محدودشدن کمربند امنیتی خود قرار گرفت و اکنون رژیم صهیونیستی در چنان بحرانی گرفتار شده است که بسیار مراقب است که مهاجران یهودی از سرزمین‌های اشغالی به دیگر کشورها و مناطق مهاجرت نکنند و روند مهاجرت به این منطقه بر خلاف سال‌های گذشته منفی شده است.

به فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم


 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین گفت: سال به سال به فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم و این امر به لطف خداوند متعال و اتحاد مسلمانان محقق خواهد شد و جبهه استکبار در همه عرصه‌ها شکست‌خورده است و این نشان می‌دهد که سلطه آمریکا در جهان به پایان خود نزدیک شده و تحولات آینده موجب پیشبرد اهداف جهان اسلام خواهد شد.


رضایی گفت: از زمان اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، برخی از سران عرب باهدف جایگزینی مذاکره با رژیم صهیونیستی، قصد داشتند با رژیم صهیونیستی به توافق برسند تا قدس را از دست رژیم صهیونیستی آزاد کنند. با نگاهی به تاریخ متوجه می‌شویم که راهبُرد مذاکره همواره راهی برای نزدیک شدن رژیم صهیونیستی و حامیان آن به اهداف خود در منطقه بوده است. حضرت امام با درک اساسی این موضوع و نقد اصول مذاکره تأکید کردند که راه آزادی بیت‌المقدس و نابودی اسرائیل با مبارزه حاصل می‌شود، امام هدف و راهبرد «اسرائیل نابود شود» را مطرح کردند، در حالی که غرب به‌ویژه آمریکا در اندیشه و عمل پیوسته از راهبُرد «بقای اسرائیل» حمایت می‌کرد.


وی بیان کرد: با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های نیروهای حزب‌الله و مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان، یمن، عراق، سوریه و دیگر بلاد اسلامی، رژیم صهیونیستی که روزی آرزوی رسیدن نیل به فرات را داشت، حالا در کمربند خود بسته و محدود شده است و جبهه مقاومت تا الان بهترین نقش را داشته است که اگر امروز جبهه مقاومت محکم نمی‌ایستاد و مجاهدان و مبارزان حضور نداشتند، همه کشورهای اسلامی را تصرف می‌کردند و امت اسلامی را سلاخی می‌کردند، از زمانی که نظام مقاومت در منطقه شکل گرفت تمام نقشه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیانش برای تضعیف نابودی جبهه مقاومت شکست خورد و شاهد بلوغ و پایداری جبهه مقاومت هستیم.


انتهای خبر/224224

برچسب ها: قدس ، فلسطین ، اسرائیل
نظرات بینندگان