کد خبر: ۱۵۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی در گفتگو با شیرازه:

بر ما واجب است با هر وسیله ممکن از آرمان ملت مظلوم فلسطین دفاع کنیم

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی گفت:شرع ما برای ما تکلیف کرده که باید هر زمان مظلوم نیاز به کمک داشت به ندایش لبیک گفت.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،عبدالعلی رحیمی مظفری عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس روزی است که در سال 1358حضرت امام خمینی(ره)
 پس از این‌که رژیم صهیونیستی جنایاتی را در جنوب لبنان و در مسجد الاقصی مرتکب شد، جمعه آخر ماه مبارک رمضان  را بنام روز قدس نام‌گذاری کرد و با استقبال بسیاری مواجه شد به گونه‌ای که بسیاری از کشورهای مسلمان از این مورد استقبال کردند و بیش از 44 سال از گذشت آن به شمار کشورهای حامیان ملت مظلوم فلسطین اضافه خواهد شد.

وی افزود: در بیش از 80 کشور این راهپیمایی برگزار می‌شود و در واقع این مراسم به صورت جهانی در حال گسترش است چرا که این حضورها اعلام برائت از جنایاتی است که این رژیم غاصب انجام می‌دهد.

رحیمی مظفری با اشاره به دلیل سکوت مجامع بین المللی در مساله فلسطین بیان کرد: اکثر مجامع بین‌المللی یا مرعوب آمریکا هستند و یا دست نشانده غرب و عملا در جنگ رسانه‌ای همگام با غرب و آمریکا بوده و این شیوه را به تاسی از ارباب خودشان در غرب به ارث بردند و به همین دلیل مجامع بین‌المللی ظلم‌های وارد شده به ملت مظلوم فلسطین را انعکاس نمی‌دهند و نسبت به تعرضات و جنایات رژیم اسرائیل سکوت اختیار کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:سال‌هاست که این رژیم کودک‌کش در فلسطین به کشتار جمعی می‌پردازد اما آن چیزی که متفاوت‌تر از خیلی از جنگ‌هایی است که در دنیا رخ داده، این ‌است که رژیم اسرائیل به بی رحمانه‌ترین شکل ممکن تمام قواعد و قوانین بین.المللی را در بعد انسانی و اجتماعی زیر پا گذاشته است.

نماینده سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شرع برای ما تکلیف کرده که باید هر زمان مظلوم نیاز به کمک داشت به ندایش لبیک گفت و طبیعتا ما یک وظیفه شرعی در قبال ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین داریم و این دفاع یک وظیفه انسانی است که حتی بسیاری از کشورهایی که مسلمان نیستند در روز قدس به دفاع از ملت فلسطین می‌پردازند.

رحیمی در پایان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: شاید در برخی مواقع نتوانیم کمک مستقیمی به ملت‌هایی که ظلم برآن‌ها وارد می‌شود انجام دهیم اما حضور در این راهپیمایی علاوه بر اعتراض باعث می‌شود که صدای مظلوم مردم فلسطین را به جهانیان برسانیم.

انتهای پیام/224224 

نظرات بینندگان