کد خبر: ۳۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

فدراسیون فوتبال با این وضع باید تعطیل شود

مدیرعامل باشگاه برق شیراز گفت: فدراسیون فوتبال با این وضع باید تعطیل شود و مشکلات فوتبال ایران مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حیدرعلی کامیاب امروز در شیراز اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان تهران با تخلف و بی‌دقتی خود، زمینه لغو بازی‌های برق شیراز در دو هفته ابتدایی لیگ دسته یک را رقم زدند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال پای قرارداد معاوضه دو باشگاه برق شیراز و استیل آذین تهران را امضا کرده‌اند در حالی که می‌دانستند فعالیت این باشگاه به علت بدهی خارجی توسط فیفا به حالت تعلیق درآمده است.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز تصریح کرد: این دو باشگاه فقط امتیازهای لیگ دو و یک را با یکدیگر معاوضه کردند و باشگاه برق مابه‌التفاوت امتیاز لیگ یک را به باشگاه استیل آذین پرداخت کرده است.

کامیاب با انتقاد از عملکرد غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ برتر اضافه کرد: وی در دیدار با سرپرست تیم برق شیراز صحبت‌هایی علیه مالک باشگاه انجام داده که از یک شخصیت حقوقی بیان چنین سخنانی بعید است.

عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز اضافه کرد: در گفت‌وگوهایی که با نایب رئیس اول فدراسیون داشتیم قول حل این مشکل را تا دوشنبه گذشته به باشگاه برق داده‌اند و همچنین برای هواداران فوتبال شفاف‌سازی می‌شود که مشکل لغو بازی‌های برق چه بوده است.

کامیاب با بیان اینکه در فوتبال ایران احتمال رخ‌دادن هر اتفاقی وجود دارد، افزود: باشگاه برق مستندات محکمه‌پسندی در اختیار دارد و اگر فدراسیون مشکلات برق را حل نکند به فیفا شکایت می‌کند.

وی ادامه داد: باشگاه برق حق ورودی مسابقات لیگ دسته یک را پرداخت کرده و در قرعه‌کشی لیگ نیز شرکت داده شده است اما 24 ساعت قبل از بازی هفته نخست مقابل نیروی زمینی تهران به ما اعلام کردند که بازی لغو شده است.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز اضافه کرد: در هفته دوم که با تیم مس رفسنجان بازی داشتیم بازیکنان و کادر فنی ما از کرمان به شیراز بازگردانده شدند و این بازی نیز در آخرین لحظات لغو شد.

کامیاب گفت: خنده‌دار است که فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌گیری در مورد بازی‌های لغو شده برق باید به کمیته انضباطی واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: با این شرایط  فدراسیون فوتبال تعطیل شود و فوتبال نداشته باشیم بسیار بهتر است تا اینکه فوتبالی با این همه مشکلات داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز اظهار داشت: در قرارداد معاوضه دو باشگاه برق شیراز و استیل آذین مقرر شده است بدهی‌های هر دو باشگاه به خودشان واگذار شود و بدهی خارجی باشگاه استیل آذین ربطی به برق ندارد.

کامیاب در پایان از تمام هواداران برق شیراز که پیگیر بازی‌های این تیم در لیگ دسته یک بودند عذرخواهی کرد و گفت: فدراسیون دل هواداران فوتبال در فارس را به درد آورد و حتی از فوتبال‌دوستان عذرخواهی نکرد.

به گزارش فارس، مدیرعامل باشگاه برق شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها در شیراز مصاحبه پیشین و خبر شکایت به فیفا را تکذیب کرده است.

حیدرعلی کامیاب همچنین پنج‌شنبه شب در گفت‌وگو با برنامه ورزش در فارس از رادیوی استانی نیز این صحبت‌ها را دوباره مطرح کرده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان